Hf.7

2.2K 109 9
                                    

Dezelfde avond lig ik veilig in m'n eigen vertrouwde bedje. Dikke tranen rollen over m'n wangen heen. Waarom ben ik zo stom geweest? Ik haaaaat mezelf zo fking erg. Ik huil mezelf in slaap en word de volgende ochtend wakker met een barstende kop en buik pijn. Voorzichtig stap ik m'n bed en en voel meteen dat ik misselijk ben, ik ren naar de wc in de badkamer en geef over. Ik hoop dat m'n ma niks gehoord heeft. Rustig sluip ik terug naar m'n kamer, de buikpijn word alleen maar erger. Ik zal wel iets verkeerd gegeten hebben. Ik neem een paracetamol tegen de hoofdpijn en kruip m'n bed weer in.

De volgende ochtend word ik met dikke rode ogen wakker, van het geschreeuw van m'n ma. DINAA DINAA KOM HIER NUU. Ik schrik, ze zou toch niet weten van ayoub? Met een kloppend hart loop ik de trap af, ik zie m'n ma in de woonkamer staan met een woeste blik in haar ogen. WAT IS DIT??HEKS, JE BENT MIJN DOCHTER NIET MEER IK SCHAAM ME VOOR JE. m'n ma laat me een filmpje zien van mij en ayoub terwijl we in z'n bed liggen.... Het valt duidelijk op dat ik het ben en ik schaam me kapot. M'n ma is woedend en terecht. A WILLIE WILLIE MIJN DOCHTER JS ONTMAAGD MIJN DOCHTER IS EEN KEHBA. Schreeuwd m'n ma weer. Ik begin te huilen en loop naar m'n kamer. Ik pak een grote roze sporttas en stop er wat kleren en schoenen, dan pak ik m'n portemonnee. En sluip voorzichtig en stil de trap af. Ik open de deur en loop de straat uit. Daar ga ik dan: een ontmaagde moslimse kehba zonder huis. Dikke tranen rollen over m'n wangen. Waar ga ik heen? Ik loop een klein steegje in en ga tegen een muurtje staan. Mijn keven staat op z'n kop. Ik pak m'n telefoon uit m'n zak en bel ayoub op.

Ayoub: wat moet je?
Dina: sorry maar ik heb je nodig kan je me komen halen
Ayoub: waar ben je
Dina: lange kade
Ayoub: kom eraan wacht daar prinsesje

En hij hangt op. Ik wacht en wacht het lijkt wel een eeuwigheid. Gelukkig zie ik ayoub met z'n scooter de straat in rijden. Hij kijkt verschrikt als hij m'n tas ziet. Ja m'n ma heeft een filmpje gezien van ons van 'die' nacht samen. Ayoub lacht em zegt: haha ja leuk filmpje he ik heb het rond gestuurd, mijn hoofd valt immers niet op. Mijn hart slaat op hol. Waarom zou hij dit doen? Kom achterop Prinsesje ik neem je mee. Ik ben verbaast dat ayoub denkt dat ik nu met hem mee ga. Maar waar moet ik anders naar toe? Ik stap op en klem me om ayoub vast. Ik ben woedend maar heb geen zin om den nacht buiten te slapen.

Na een paar minuten gereden te hebben komen we aan bij een klein flatje. Ayoub zet de scooter op slot en trekt me mee. Ik ben onwijs zenuwachtig en bang. We stappen de lift in en hij drukt op 5. Waar zijn we ayoub? Vraag ik angstig. Ik heb meteen spijt dat ik met hem ben mee gegaan. Een jongen die me ontmaagd en dan het filmpje rond stuurd kan toch geen goede jongen zijn? De lift stopt en ayoub trekt me mee de lift uit. We staan op een kleine galerei met niet meer dan 5 huizen op een rei. We lopen naar het laatste huis van links. Ayoub klopt aan en er word open gedaan door een grote brede man. Ze grieten elkaar en ayoub duwt me een kamer in. Kleed je uit schreeuwt hij. Verschrikt kijk ik hem aan. Pardon !!schreeuw ik. KLEED JE UIT JE EERSTE KLANT KOMT ZO AH KEHBA. Roept ayoub naar me. Ik schrik enorm en kleed me rustig uit. Ben ik nu echt een hoer? Ik begin te huilen. Er word op mijn deur geklopt en vlug veeg ik m'n tranen weg...

blind vertrouwenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu