Ik open de voordeur, trap m'n schoenen uit en wandel vrolijk naar de woonkamer. Ik schrik van het gezicht van m'n moeder. Ze staat midden in de woonkamer met een woest gezicht. WAAR WAS JE HOER. Schreeuwde m'n moeder onwijs boos. Ik schrik en m'n hoofd begint te bonken. NOU, KOMT ER NOG EEN ANTWOORD KEHBA? Schreeuwd m'n moeder weer. M'n knieën knikken en m'n hoofd is rood. Ik...ik...was bij de appie.. Stamel ik angstig. M'n moeder gooid een schoen naar m'n hoofd en schreeuwd dan dat ik naar m'n kamer moet en de komende maanden niet meer naar buiten mag. Huilend plof ik neer op m'n bed. M'n ma heeft me blijkbaar met ayoub gezien, het was ook nuet slim om voor de deur van de appie met een jongen nummers t zitten uitwisselen. Ik pak m'n telefoon uit m'n hand en zie meteen dat ayoub een lief berichtje heeft gestuurd.
Ayoub: hee schoonheid weet je nog wie ik ben je me nog xx
Dina: haha tuurlijk, jouw zal ik niet snel vergeten xx
Ayoub: ik mag hopen dat je me nooit vergeet
Dina: hihi mag je hopen xx
Ayoub: ik mis je
Dina: je kent me niet eens goed
Ayoub: goed genoeg om te weten dat je speciaal bent
Dina: ahh
Ayoub: ik wil je zien prinsesje
Dina: je hebt me net gezien haha gek
Ayoub: kan je vanavond afspreken xx
Dina: Jaa sgoed waar spreken we af xx
Ayoub: bankje voor de appie 21:00
Dina: zie je daarxxIk krijg meteen spijt van wat ik gezegd heb, hoe kom ik om 21:00 het huis uit? En wil ik dit wel? Ik ben nooooit echt alleen geweest met een jongen, om eerlijk te zijn heb ik zelfs nog nooit echt tegen een jongen gepraat.
JE LEEST
blind vertrouwen
Romantizm'Maar we maken allemaal fouten toch?' (( voltooid)) Hoogste rang: 1 in samen 1 in scheiden 1 in vallen 1 in opstaan 1 in abortus