Vermoeid kom ik thuis.
Ilias komt achter me aan met maysa in een kinderwagen.
Eindelijk mocht ze vandaag naar huis.
Ik plof neer op de bank en kijk hoe onhandig Ilias de kinderwagen van maysa vooruit duwd.
Als hij midden in de kamer staat tilt hij haar eruit en knuffelt haar zoals altijd in heg ziekenhuis.
Ik houd van maysa en Ilias...13 jaar later
MAMAAAA MAMAAAAAA WAAR IS MIJN TELEFOON!!! Schreeuwd maysa geïrriteerd van boven aan de trap.
Zuchtend kom in naar haar toe gelopen.
Onderweg word ik tegen gehouden door kaoutar, ons tweede kindje na maysa. Ze is nu 5 jaar oud en maysa al 13.
Het gaat zo snel.
Rustig zet ik kaoutar van me af en loop de trap opgaaf ik maysa boos zie staan.
Zuchtend volg ik haar naar haaf kamer.
Blijkbaar heeft ze alles al over hoop gegooid want alles ligt op de grond.
Ik wijs naar haar kast.
Heb ik al gekeken, zegt ze zuchtend
Met grote passen loop ik naar de kast toe en voel met m'n hand aan de boven kant.
Ik voel de telefoon en geef hem geïrriteerd terug aan haar.
Beter zoeken meisje! Roep ik haar na terwijl ik de trap af loop.Ik hoor een sleutel in het slot,
Het zal Ilias wel zijn.
Vrolijk leg ik de roer lepel die ik in m'n handen heb neer en loop haar hem toe.
Hee zegt hij terwijl hij een kusje op m'n voorhoofd geeft.
Ik griet terug en ga dan naar de keuken om het avond eten af te maken.
Ik ben niet van plan om zelf weer aan het werk te gaan, ik vind het heerlijk thuis.
Ik ben zelfs Weer zwanger...
Maysa en kaoutar weten het niet omdat het ook nog niet zeker is, volgens de zwangerschapstest zit ik nu op 2 weken maar pas als de dokter het bevestigd heeft en de eerste ego geweest is vertel ik het ze.
Ik hoor kleine voetstappen en zie kaoutar naar me toe lopen,
Wat is er schatje? Vraag ik als ik de verdrietige blik in haar ogen zie.
Mama Mag ik een snoepje? Vraagt ze verdrietig.
Lachend schut ik m'n hoofd en kaoutar loopt boos weg.
Ik volg haar bewegingen, de bewegingen van mijn kleine dochtertje.
Wat houd ik toch van haar..
Wat houd ik toch van iedereen in m'n gezin, mijn nieuwe gezin....
Dit keer is er niets dat mijn geluk nog zal verpesten,
Ik ga gelukkig worden en dat ben ik nu ook, ik ben de gelukkigste vrouw op aarde.Einde❤️
OMG dit was Gwn mijn verhaal, het is zo snel gegaan. Ik ben er ongeveer een maandje mee bezig geweest en ik hoop echt dat mijn boek de 10 duizend haalt. Maar ja wie weet. Allemaal,a bedankt voor het lezen, stemmen en reageren. En natuurlijk allemaal mn nieuwe boek lezen 'gevoelloos'. Het gaat oook over een Marokkaans meisje met een gebroken hart.
Xoxome
JE LEEST
blind vertrouwen
Romance'Maar we maken allemaal fouten toch?' (( voltooid)) Hoogste rang: 1 in samen 1 in scheiden 1 in vallen 1 in opstaan 1 in abortus