Ik lig naast Ilias in bed. Lekker warm tegen z'n sterke lichaam aan. Hij heeft z'n arm om me heen geslagen en geeft kleine kusjes op m'n hoofd. Morgen is de grote dag prinsesje. Fluisterd Ilias zacht. Ik voel me helemaal gelukkig. Vanaf morgen ben ik een verloofde vrouw, en vanaf volgende week een getrouwde vrouw. Hoe geweldig. Ik hoop nog steeds dat m'n moeder ook komt. De laatste paar jaar ben ik gelukkig niet meer geconfronteerd met m'n verleden, daarmee bedoel ik dat ayoub gelukkig geen contact met me heeft opgenomen. Bij die gedachten val ik in slaap in de armen van mijn toekomstige verloofde en zelfs toekomstige man.
Ik word de volgende ochtend wakker van de heerlijke geur van vers gebakken broodjes en vers geperste sinaasappelsap. Ik open m'n ogen en kijk recht in de prachtige ogen van Ilias. Hij heeft een dienblad in z'n hand en legt het op m'n schoot. De vlinders dansen in m'n buik en ik voel me een verliefde tiener. Het verse brood smelt heerlijk en voelt hemels aan op m'n tong. Ilias os naar me komen liggen. Nooit geweten dat jij zo geweldig brood kon bakken. Zeg ik met een glimlach. Er zijn veel meer dingen die jij niet wat mij weet! Antwoord Ilias geheimzinnig. Ik grinnik en gulzig eet ik m'n brood op? Als ik uitgegeten ben spring ik onder de douche en krul m'n haren. Als ik klaar ben doe ik m'n jurkje aan en een klein beetje make-up op. Ik pak m'n zwarte hakken met bedeltjes en doe ze aan. Ilias staat onder aan de trap, hij is altijd zo snel klaar. Ik wankel de trap af met m'n hoge hakken. Hij fluit naar me maar ook hij ziet er niet verkeerd uit. Hij heeft een wit blousje aan met een zwart strikje en een zwarte nette broek. Hij rijkt z'n hand naar me uit en ik pak z'n hand vast. Samen lopen we het huis uit. Richting de gemeente, waar het nu vast vol staat met families en vrienden van ons.
Even later
Hand in hand lopen we het gemeentehuis uit. Het was onwijs druk en gezellig. En we zijn nu officieel voor de wet getrouwd. Ik vind het geweldig. Ik stap weer in de auto samen met Ilias. Hij start de auto en rijd weg. Ik pak m'n telefoon uit m'n tas en zie dat ik een sms'je heb. Ik open hem:
Onbekend: soso, verloofd toe maar hoor. Wacht maar 'prinsesje' ik zal je leven zuur maken. Jij gaat boeten voor elke fout die jij gemaakt heb. En waag het niet hiermee naar de politie te gaan want ik weet je te vinden, en niet denken dat ik enige genade ken want wie mij verraad zal nooit meer een adem uitblazen. Geniet van het leven zolang het nog leuk voor je is, want op een dag word je wakker en dan ben je voor de 2e keer in je leven alles kwijt xxA
'A' ayoub natuurlijk. Ik voel de tranen branden achter m'n ogen. Deze dag had geweldig moeten worden. En dat was die ook tot dat ayoub me dit klote berichtje stuurde. Ik twijfel of ik het aan Ilias moet vertellen maar besluit het pas te doen als we thuis zijn. We rijden onze straat gelukkig al in gelukkig, want ik ben dood moe. Het was een geweldige dag. Ik kijk op het klokje in de auto en zie dat het al 20:57 is. Ilias stopt de motor en samen lopen we het huis in. Ik trap m'n hakken af en voel meteen de zere blaren op m'n voeten branden. Ik plof neer op de bank en Ilias komt naast me zitten. Hij heeft z'n strikje los getrokken en z'n schoenen in één of andere hoek gesmeten. Ik kruip tegen hem aan en dan realiseer ik me dat ik hem het berichtje nog moet laten lezen dat Ilias stuurde. Ik pak m'n telefoon uit m'n tas en. Druk hem in de handen van Ilias, die me met een verbaast gezicht aan kijkt. Lees. Zeg ik kort maar krachtig, de ogen van mijn toekomstige dwalen over de woorden en met de seconden kijken ze bozer. Ilias springt op en wil z'n jas aantrekken. Waar ga je heen? Roep ik paniekerig. Ilias duwt me van zich af waardoor ik tegen een kast aanval. Alle boorden en glazen die ik de kast staan vallen op, ik bedek m'n hoofd zodat er geen scherven op komen. De hele vloer logt bezaaid met scherven, en m'n been ligt open. Ik zie de angst in de ogen van Ilias, ik zie z'n tranen die over z'n wangen rollen en de blik in z'n ogen die ik nooit meer vergeten zal, z'n ogen spreken boekdelen en z'n tranen levensverhalen. Hij bukt zich naar me toe en komt naast me zitten. Ik leg m'n hoofd op z'n schouder en merk dan pas dat ook ik huil. M'n been bloed en doet pijn maar het kan me niks schelen. Sorry. Fluisterd Ilias bijna onverstaanbaar. Ik geef hem een kusje in z'n nek en sta dan op om m'n been te verzorgen die nu toch echt aardig bloed. Ik ontsmet hem en die er verband omheen. Ilias os inmiddels bezig met alle scherven van de vloer te rapen, en het bloed uit m'n been van de grond te schrobben. Ik voel me schuldig ookal heb ik vrij weinig verkeerd gedaan. Ik heb Ilias nog nooit zo kapot gezien. Waarom het hem zo raakt dat hij me duwde weet ik zelf ook niet. 'Het was niet eens een harde duw, ik verloor m'n evenwicht gewoon'. Zeg ik dan maar om de stilte te verbreken. Ilias kijkt me aan en op z'n gezicht is een klein lachje verschenen. Of het een fake lach was weet ik niet en boeid me niet. Ik help Ilias met de laatste scherven op te ruimen en dan lopen we samen de trap op naar boven. Ilias is op het bed gaan zitten met z'n hoofd in z'n handen. 'Ik ga even douchen' zeg ik zachtjes. Ilias kijkt me aan met betraande ogen en tot m'n verbazing vraagt hij: samen in bad? Ik knik en samen lopen we de badkamer in. Ik ben niet van plan om al m'n kleren uit de doen en gelukkig doet Ilias dat ook niet. Ik houd m'n onderbroek en bh aan en ga dan in het heerlijke warme bad liggen. Ilias houd alleen z'n onderbroek aan en komt dan ook bij me in bad. Het is een groot bad en het is heel gezellig. Er liggen allemaal kaarsjes naast en die steken we aan. En met een afstandje bediend hij het licht. Er hangt zelfs een tv in de badkamer. Ilias zet hem aan en samen kijken we naar een leuke film. Ik lig in bad op de schouder van m'n verloofde.
Waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen want ik word wakker in het grote bed naast Ilias. Ach wat is hij toch lief. Nog 5 dagen tot 'de' grote dag en ik kan dan ook niet wachten tot het zover is. Gelukkig heb ik niks meer van ayoub gehoord ik hoop dat hij niks met het dreigement gaat doen want wat heb ik hem ooit aangedaan? Ik word wakker geschut uit m'n gedachten door een warme arm om me heen. Ik kijk naast me en zie Ilias daar lachend liggen. Wauw, ik houd van deze man. Denk ik bij mezelf. Langzaam sluit ik me ogen en voor ik het doorheb sukkel ik in slaap in de armen van de meest geweldige man ooit. Mijn man om precies te zijn. Ik lig alleen in het bed als ik een paar uur later wakker word. Ik kijk zoekend om me heen en kan Ilias nergens vinden, hij zou toch niet naar ayoub gegaan zijn? Ik schrik bij de gadcgten alleen al. Maar m'n hart word gerustgesteld als ik op het witte nachtkastje een briefje vind waar op staat:
Goedemorgen prinsesje, ben gaan werken en wou je niet wakker maken. Ik heb broodjes gehaald en ze op tafel gelegd. Ben rond 18:00 weer thuis xxxilias.
Ik glimlach bij het lezen van de woorden en tevreden loop ik in m'n pantoffels de trap af. Ik geniet van de lekkere broodjes die vers van de bakker zijn. Tot mijn grote verbazing is het al 12:00 in de middag. Ik ben dus best een uitslapen. Nooit geweten by the way. Nadat ik gegeten heb ga ik voor de tv zitten. Als ik nog goede vriendinnen had kon ik ze nu bellen en dan samen taart bakken of lekker naar de film. Maar helaas hebben ze me in de steek gelaten nadat ze hoorde dat ik ontmaagd was. Ze hebben me in de steek gelaten net zoals de meeste mensen in m'n leven. Behalve Ilias. Hij is er altijd voor me geweest. En ook hij heeft fouten gemaakt dus hij weet dat niemand perfect is en dat je van je fouten Leert. Als ik m'n leven over kon doen had ik zoveel anders gedaan.
De deur bel gaat en ik word wakker uit m'n dagdroom. Wie zou er nu nog aan de de deur staan? Ik loop met zenuwen in m'n maag naar de deur. Gelukkig hangt er een klein raampje naast de deur, ik kijk naar buiten... En zie daar iemand staan die ik hier nooit verwacht had....mijn hart mist een slag en ik ga een paar passen achteruit... Wat doet hij hier? Wat moet hij van me? Voor m'n deur staat.... Nee niet ayoub. Gelukkig niet zeg dan was ik meteen via de achter deur weggerend. Voor de deur staat iemand die ik hier nog minder verwacht had dan wie dan ook.
---------------------------------------
Een extra lang deel😊 ik hoop dat jullie het leuk vinden, voor vannacht komt er een nieuw deel, het zal waarschijnlijk niet zolang als dit verhaal woorden ( dit verhaal was 1657 woorden...😂). Zouden jullie kunnen reageren zodat ik weet of ik door moet gaan of niet?? Xoxoxo❣
JE LEEST
blind vertrouwen
Romance'Maar we maken allemaal fouten toch?' (( voltooid)) Hoogste rang: 1 in samen 1 in scheiden 1 in vallen 1 in opstaan 1 in abortus