Hf.61

1.2K 66 6
                                    

Met m'n gezicht in m'n handen en Ilias naast me denk ik na. Ik denk na over alles. Ilias vertelde me net dat Anass een ongeluk heeft gehad. onderweg van Schiphol naar z'n huis. Ik had dit echt nooit verwacht. Ik weet niet eens waarom ik het zo erg vind. Ik kende Anass pas een paar dagen naar hij deed iets speciaals met me. Eerst dacht ik dat het liefde was, maar dat geen wat me aantrok tot hem was juist het geen wat hij het zelfde als Ilias had. Ik herkende Ilias in hem en dat is de rede geweest van mijn gevoelens voor hem die enkel het gat van Ilias in m'n leven probeerde op te vullen.

Morgen is de begrafenis in Marokko, Ilias gaat er heen maar ik blijf hier. Ik wil niet mee en Ilias vond het helemaal niet erg, hij zei dat hij dit alleen moest doen en ik stemde toe. Vanavond vliegt Ilias al naar Marokko en hij komt pas volgende week terug.

Ik vind het jammer dat hij weggaat en ik hem moet missen maar ik moet niet zo egoïstisch zijn, het draaid niet om mij, Ilias is net z'n broer verloren....

-
Die avond

Ik druk nog snel een kus op z'n wang en dan is het toch echt tijd. Tot volgende week prinsesje ik bel je. Zegt hij terwijl hij met z'n hand over m'n rug wrijft. Ik knik terwijl de tranen in m'n ogen staan. Ilias drukt een kusje op m'n voorhoofd en loopt dan weg. Tot volgende week, roep ik nog terwijl hij verdwijnt achter de grote schuif deur die hem naar het vliegveld zal leiden.

I start de motor en rijd weg, op naar huis. Een leeg huis. Ik moet mezelf de komende week zien te vermaken. Geen idee wat ik precies ga doen, het huis moet schoongemaakt worden en ik heb over een paar dagen het gesprek voor m'n nieuwe baan. Ik zet de muziek lekker hard en zing vrolijk mee.
Ik heb geen rijbewijs maar ik heb ooit leren rijden van m'n vader in Marokko en ik ben het nooit verleerd.

Ik parkeer de auto voor het huis en pak m'n telefoon : 6 gemiste oproepen.
Ik schrik en kojk wie me zo vaak gebeld heeft.
Ilias

Ik be, hem meteen terug

Ilias: hee prinsesje ik wou zeggen dat ik nu het vliegtuig in stap, ik bel je aks ik er ben kus
Dina: is goed sterkte schat

blind vertrouwenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu