Hf.64

1.1K 69 3
                                    

Gespannen lig ik op bed.
Dagen zijn voorbij gegaan, dagen vol spanning, zenuwen en stress.
Ik wacht op het telefoontje van Ilias dat alles goed gaat.
Geen idee of dat telefoontje ooit gaat komen.
Het is midden in de nacht en zometeen als het weer licht is land het vliegtuig waar Ilias in moet zitten.
Maar ik heb de hoop al opgegegeven. Hij heeft me dagen niet gebeld en z'n telefoon staat uit of is kapot.
Ik mis hem, voor heel even wil ik hem in m'n armen kunnen houden en nog 1x aan hem vertellen hoeveel ik van hem houd. Ik aan immers zijn kind, hij mag niet dood zijn, niet nu ik een baby krijg.
Snel zet ik de heftige gedachten over een doodde Ilias uit m'n hoofd als ik de tranen langs m'n wangen voel stromen.

Ik kijk op het klokje naast het bed, 04:57. Het vliegtuig land pas om 13:30 en Amsterdam is niet heel ver van hier dus als ik rond 12:30 vertrek van huis haal ik het wel. Met heftige zenuwen in m'n buik draai ik nog honderden rondjes in het bed. Als Ilias niet in dat vliegtuig zit.... Moet ik hem dan vermist op geven bij de politie? Kan dat überhaupt wel, er is in Marokko gebeurd want hij zat zeker in het vliegtuig naar Marokko. Pdf zuchtend sta ik op. Slapen lukt pas als ik Ilias on m'n armen heb.

Ik loop naar de badkamer en spring onder. De douche. Die heerlijke stralen doen een mens goed. Als ik omlaag kijk zie ik pas hoe dik m'n buik al is geworden, ik zit nu pas rond de 2 maanden of zo iets. Ik houd het niet bij omdat ik andere dingen aan m'n kop heb.

Als ik klaar ben met douchen is het al 8:00. Ik houd van een hele lange douche haha.
Ik droog me af, kleed me aan. En prop snel wat brood naar binnen. 9:00.
En nu?
Ik besluit maar vast naar het vliegveld te gaan en daar maar een bakje koffie met een gebakje te nemen. Heb geen zin om de hele ochtend saai thuis te zitten. Nu maar hopen dat Ilias in het vliegtuig zit.
Gespannen sta ik op en trek m'n enkellaarsjes aan en doe snel mn hoofddoek op ( die draagt ze weer, stond in Hf,60 volgens mij of 61). Ik loop naar de auto en stap ik.

13:30

Gespannen kijk ik naar de mensen die naar binnen komen lopen, dit zijn de mensen van het vliegtuig Waar Ilias in moet zitten. Ik ben met een gigantische om weg naar het vliegveld gekomen en heb hoer nog wat bakjes koffie en een stuk taart genomen. Een hele stoet mensen komt naar binnen, ik kijk er tussen, maar geen Ilias.... Met een snel kloppend hart kijk ik naar de grond. Er komen nog een paar mensen naar binnen maar weer geen Ilias. Ik zie de deur sluiten.
Ilias zat niet in het vliegtuig.

OMG OMG OMG OMG.
Ik kan miet meer helder na denken. Waar is hij toch. Met tranen in m'n ogen loop ik naar iemand die op. Het vliegveld werkt en vraag. Hem naar Ilias. De man zegt me dat Ilias inderdaad in het vliegtuig had moeten zitten maar niet is komen opdagen op het vliegveld in Marokko....
En nu? Vraag ik huilend.de man kijkt me niet begrijpend aan en loopt weg.
Huilend en ik paniek voel ik een arm die mijn arm pakt.
Heel even denk ik dat het Ilias is en ik draai me snel om.
Tot mijn grootste teleurstelling staat daar niet Ilias maar een vrouw in pak.
Waarom huil je en wat is dat toch met Ilias? Vraat ze terwijl ze me medelevend aankijkt.
Ik leg haar uit dat Ilias ij dit vliegtuig had moeten zitten en dat hij me net gebeld heeft.
De vrouw zegt dat ze niks voor me kan doen en ze loopt gewoon weg.
Rot wijf. Mompel ik nog terwijl ik met koppijn het vliegveld verlaat.

-----------------------------------------------
Yoo💃, spannend he😂 ik twijfelde zo erg of ik dit wel moest doen of niet omdat het best wel dramatisch is enzo, maar heb het lekker toch gedaan omdat het mij anders niet lukt om die 70 hoofdstukken te schrijven. Als ik dit boek uit heb ga ik verder met mijn andere boek 'gevoelloos', het gaat ook over een Marokkaans meisje en die zal ook heftige en leuke dingen bekeven net zoals dina in dit boek❤️ ik ben er al aan begonnen maar ik ga er pas mee verder als ik m'n volledige focus erbij heb en dat is pas als ik dot boek uit heb. Ohjaa ik hoop echt de 5 duizend te halen met dit boek😂💘 thank allemaal voor de lieve reacties en vanavond komt er of 1 lang deel of 2 korte vlak achter elkaar. Wat willen jullie liever?

blind vertrouwenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu