Bella
Οι τελευταίες τρεις μέρες θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι πιο ανεπώδινες κατά την κάθοδό τους. Στην αρχή η απάντησή σου σήκωσε κύμα αντιδράσεων και σχολίων όμως νομίζω πως το θέμα σχεδόν έχει ξεχαστεί, ακόμα και από εμένα.
Παρ' ολ' αυτά, υπάρχουν στιγμές που βγαίνω με την οικογένειά μου για μία απλή βόλτα στο Μπράιτον και μερικά κορίτσια μου ζητούν...αυτόγραφο. Ακούγεται τόσο χαζό και παράξενο, ακόμα και το ότι θέλουν να βγουν φωτογραφία μαζί μου.
Οι γονείς μου προσπαθούν να με προστατέψουν από τότε που έμαθαν για το ζήτημα και το κάνουν πετυχημένα καθώς δεν έχω ενοχληθεί ιδιαίτερα αυτές τις μέρες.
Αυτό που σκέφτομαι στην πραγματικότητα είναι πως βρίσκομαι μία βδομάδα στο Μπράιτον και η ζωή μου έχει αλλάξει, εγώ έχω αλλάξει. Ευτυχώς για εμένα, θετικά. Αν δεν συνέβαινε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα πως να προσέχω με ποιους προσπαθώ να κάνω παρέα, για κάποιους το λέω.
Σημείωση στον εαυτό μου (τελευταία ενημέρωση πριν μία βδομάδα) vol.4: Να σταματήσω να ρίχνω σπόντες για τον Harry τις οποίες μόνο εγώ ακούω.
Συνεχίζοντας την αρχική μου σκέψη, σε πέντε μέρες είναι η δεξίωση του ζευγαριού που συνοδεύουμε στο Μπράιτον -τους οποίους πολύ θα ήθελα αν είχα την ευκαιρία να βρίζω γιατί εξαιτίας τους βρίσκομαι σε αυτή τη κατάσταση. Υπέθεσαν πως δεν υπήρχε κάτι παραπάνω που θα μπορούσαν να κάνουν -αφού ήρθαμε μέχρι εδώ για χάρη τους- από το να μας καλέσουν στην δεξίωση του γάμου.
Παράλληλα, σε μία βδομάδα είναι τα Χριστούγεννα και μετά από τρεις μέρες φεύγουμε.
Ήθελα τόσο πολύ να έρθω στο Μπράιτον γιατί πραγματικά μου άρεσε σαν πόλη, όμως μετά από αυτή την εμπειρία, δεν ξέρω κατά πόσο θέλω να ξανά έρθω.
Το χειρότερο στην όλη κατάσταση είναι πως όλα καταλήγουν στον Harry και στο πόσο άσχημα πέρασα από την στιγμή που τον γνώρισα. Και η τραγική ειρωνεία είναι ότι δεν θα τον ξαναδώ και συνεχίζω να σκέφτομαι το περιστατικό ενώ αυτός πιθανότατα έχει ξεχάσει το όνομά μου.
Harry
Οι τελευταίες τρεις μέρες είναι ένα μαρτύριο. Οι δημοσιογράφοι δεν σταματούν λεπτό να μου κάνουν ερωτήσεις περί της μέρας μου με την Bella όμως εγώ συνεχίζω ακάθεκτος να τους λέω ψέματα -πως ούτε καν θυμάμαι το όνομά της.
Μακάρι να μην το θυμόμουν δηλαδή. Τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο εύκολα μα τώρα έχω κολλήσει στο Λονδίνο, μακριά από το μόνο κορίτσι που πραγματικά θέλω να είμαι κοντά του.
YOU ARE READING
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfiction[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...