Harry
«Πάρε τηλέφωνο την Bridgit. Τώρα» μιλάω τόσο γρήγορα, ανυπομονώ να τη δω τόσο.
«Harry... Σκέψου το λίγο. Πώς θα φύγεις από εδώ; Πώς θα-»
Τον διακόπτω. «Εδώ θα με βοηθήσετε εσείς. Σε παρακαλώ Niall, έχω σχέδιο. Φώναξε τους άλλους».
Bella
«Λοιπόν, τώρα που είμαστε μόνες μας...» αρχίζει η μητέρα του πατέρα μου και κοιτώ γύρω μου παίρνοντας μερικές ανάσες. Η Bridgit, ο πατέρας και η μητέρα μου κατέβηκαν στα μαγαζιά λίγο πιο κάτω, στον κεντρικό δρόμο αυτού του αποξενομένου χώρου της Ρώμης. Εμείς αποφασίσαμε να καθήσουμε σε ένα καφέ. «Πριν λίγες μέρες έκανα το καθημερινό μου ζάπινγκ στην τηλεόραση... Και πέτυχα μία κουτσομπολίστηκη εκπομπή. Αυτό πάλι που δεν κατάλαβα ήταν πώς εμφανίστηκε η εγγονή μου στη τηλεόραση».
Το στομάχι μου ανακατεύεται. «Έχω μία καλή εξήγηση για αυτό».
«Δεν θέλω εξηγήσεις και περιττολογίες. Τον αγαπάς;» η ερώτηση είναι τόσο απότομη και κάνω αρκετή ώρα να απαντήσω με αποτέλεσμα να με κοιτά ακόμα πιο έντονα.
«Νομίζω» μουρμουρίζω ενώ είμαι σίγουρη πως τα μάγουλά μου έχουν αναψοκκοκινίσει.
«Τότε κέρδισέ τον. Θα πετύχει, αν το θέλεις και μόνο, μικρή μου. Εγώ και ο παππούς σου...» δεν προσπαθώ να παρακολουθήσω άλλο τον μονόλογό της περί του τρελού έρωτα που είχε ζήσει με τον συγχορεμένο τον παππού μου. «Εγώ τον κέρδισα. Κάνε και εσύ το ίδιο».
«Γιαγιά, μιλάμε για ένα αγόρι που ξέρω μονάχα ένα μήνα. Ίσως να μην θέλει καν να έχει επαφές μαζί μου και απλά να θέλει να συγκεντρωθεί στη καριέρα του. Αυτό είναι το σωστό» ξεστομίζω αλλά βαθιά μέσα μου ξέρω πως λέω ψέματα.
«Εντάξει λοιπόν, φτάνει με τους έρωτες! Τι λες εμείς οι δύο νέες γυναίκες να ετοιμάσουμε το τραπέζι για το βράδυ και να τους αφήσουμε λίγο ακόμα να σουρτουκάνε εδώ γύρω;» το χαμόγελό της είναι γλυκό και συμπονετικό και με κάνει να θυμάμαι τις εποχές όπου καθόμασταν ώρες και μαγειρεύαμε πριν μετακομίσει με τον παππού στην Ιταλία.
«Ναι, νομίζω πως θα ήταν καλή ιδέα, δεσποινίς μου!» σηκώνομαι από το τραπέζι και στέλνω γρήγορα ένα μήνυμα στην Bridgit πως φεύγουμε από εδώ. Σε τρεις ώρες θα γίνει το τρανό τραπέζι και είμαι έτοιμη. Νομίζω.
Harry
«Bridgit; Μισό λεπτό, μην το κλείσεις» λέω γρήγορα και προσπαθώ να κρατήσω την γραμμή ανοιχτή, πρέπει οπωσδήποτε να την πείσω να με βοηθήσει.
YOU ARE READING
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfiction[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...