F O U R T Y - O N E

1.8K 277 87
                                    

**αν χρειαστείτε μετάφραση πείτε μου.

Harry

Δύο ολόκληρες βδομάδες έχουν περάσει από τη στιγμή που χώρισα με την Bella και δεν μπορώ να συνηθίσω το γεγονός πως την έχασα. Ή το γεγονός πως δε μπορώ ούτε να τη βλέπω.

Άντεξα. Με την βοήθεια κυρίως του Niall και του Louis κάθε μέρα ασχολούμουν με κάτι διαφορετικό. Βέβαια, για τα μάτια του Bob και της τηλεόρασης βγήκα άπειρες φορές με την Hayley. Είναι βαρετή όμως είναι το μόνο κορίτσι που μπορεί να με παρηγορίσει και να κατανοήσει την θέση μου.

Ξέρει για την Bella. Είναι τραγικό αυτό που περνάει, το και καλά αγόρι της δεν μπορεί να ξεχάσει την προηγούμενη κοπέλα του. Πράγματι μου έχει σταθεί πολύ και μου έχει εξηγήσει την θέση της Bella σε αυτό. Σαν κορίτσι, νομίζει πως δεν πρέπει να κάνω αυτό που σκέφτηκα με τον Niall. Όμως δεν μπορώ να μην το κάνω, γιατί ξέρω πως αυτές οι δύο βδομάδες ήταν ένα μαρτύριο.

Βρισκόμαστε στο Λονδίνο. Η τελευταία συναυλία του τουρ είναι το Σάββατο, δηλαδή αύριο, όπου θα τελειώσει και το σχέδιο. Σήμερα είναι Παρασκευή, άρα μόνο σήμερα μπορούμε. Χθες ήταν η προτελευταία συναυλία άρα δεν έχουμε άλλο τρόπο να το διαδώσουμε, εκτός από το κινητό.

Θεωρώ πως η δεύτερη οικογένειά μου, δηλαδή οι θαυμαστές μας, είναι υπερβολικά έξυπνοι για να μην καταλάβουν αυτό που σκαρώνουμε. Εκατοντάδες χιλιάδες είναι, όλο και κάποια θα το καταλάβει και θα το διαδώσει. Ελπίζω μόνο να το καταλάβουν με τον σωστό τρόπο.

Κοιτάω τον Niall όπου μιλάει στο τηλέφωνο με κάποιον που δεν καταλαβαίνω. Όταν τελειώνει το τηλεφώνημα, μου χαμογελάει. Δεν καταλαβαίνω αν αυτό το χαμόγελο είναι συνενοχής ή συννενόησης, πάντως όταν το πρόσωπό του μένει σοβαρό, η πόρτα του μικρού δωματίου στο σπίτι μας ανοίγει. Είναι ένα από τα μικρότερα δωμάτια όπου συνήθιζα να έρχομαι μόνο εγώ.

Μία βαλίτσα πέφτει στο πάτωμα και στρέφω το πρόσωπό μου στο πρόσωπο που μπαίνει στο δωμάτιο. Δεν μου παίρνει ούτε λίγα δευτερόλεπτα για να συνηδιτοποιήσω πως μπαίνει η Gemma, η αδελφή μου. Τρέχω κατευθείαν και την αγκαλιάζω, έχω μήνες να την δω.

Πριν προλάβω να πω τίποτα, στο δωμάτιο μπαίνουν και τα αγόρια, με τον Zayn. Έχω όμως ένα ερώτημα. Τι στο καλό συμβαίνει;

«Πριν πεις τίποτα» μιλάει ο Niall «η αδελφή σου ήταν αυτή που φώναξε στους δημοσιογράφους για την γυμνή Taylor Swift, και είναι για άλλη μια φορά εδώ για να μας βοηθήσει».

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now