T H I R T Y - F I V E

2K 290 57
                                    

Bella

Δεν μπορώ να συνηδιτοποιήσω πως συνέβησε κάτι τέτοιο και δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν πλέον ώστε να πάρω τηλέφωνο και να ρωτήσω.

Τα δάχτυλά μου αρχίζουν να τρέμουν και το τρέμουλο μεταφέρεται σε ολόκληρο το σώμα μου σιγά σιγά. Αρχίζω να τα τρίβω με μανία προσπαθώντας να αποφύγω το αναπόφευκτο. Θα πάθω κρίση και δεν είναι εδώ για να με προστατέψει.

Τρέμω ολόκληρη και με τη δύναμη που μου απομένει τρίβω τα χέρια και τους κρόταφούς μου μανιωδώς. Το κινητό μου χτυπάει για αρκετά δευτερόλεπτα και μετά καταφέρνω και το σηκώνω.

«Bella! Σε παίρνουμε από την εκπομπή Όλα για τους celebrities! Είσαι στον αέρα! Σίγουρα ξέρεις για το συμβάν με τον Harry Styles. Ποια είναι η γνώμη σου;»

Ουρλιάζω, σπαράζω κανονικά και πετάω το τηλέφωνο στον τοίχο όμως το μόνο που παθαίνει είναι να κλείσει την γραμμή και να επιστρέψει στην αρχική εικόνα όπου εμφανίζεται μία φωτογραφία με εμένα και τον Harry.

Πέφτω στο πάτωμα τρέμοντας, παθαίνω κρίση.

[...]

Δεν ξέρω πόση ώρα είμαι κουλουριασμένη στο πάτωμα όμως έχω σταματήσει να τρέμω πλέον. Σίγουρα είμαι πάνω από μισή ώρα γιατί η εκπομπή που παίζει ακόμα στην τηλεόραση έχει προχωρήσει πολύ.

Ξαφνικά το κουδούνι χτυπά και εγώ με όσες δυνάμεις μου έχουν απομείνει σηκώνομαι και την ανοίγω.

«Harry;» ψελλίζω, σοβαρά, βλέπω φαντάσματα; Μήπως είναι καμία παραίσθηση;

Ανοίγω και κλείνω ξανά και ξανά τα μάτια μου προσπαθώντας να διώξω την φιγούρα από τα μάτια μου όμως αυτή μένει χαμογελαστή να με κοιτά. «Έκπληξη!»

Καλύπτω το στόμα μου με το χέρι μου αφήνοντας αρκετά δάκρυα να πέσουν από τα μάτια μου. Το χαμόγελό του σβήνει κατευθείαν όταν παρατηρεί την κατάστασή μου και ενστικτοδώς πιάνει τους ώμους και τα χέρια μου. Ανατριχιάζω στην επαφή. Τι συμβαίνει; Νομίζω πως τρελαίνομαι. «Τι...τι...» τραυλίζω και κλείνω τα μάτια μου. «κάνεις εσύ εδώ;»

Ανοίγω ξανά τα μάτια μου και παίρνω αρκετές ανάσες, τόσες που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν να πάθω υπεροξυγόνοση. «Ήρθα να σου κάνω έκπληξη... Μα γιατί κλαις;»

«Εσύ δεν...δεν γίνεται...» κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε και νιώθω ένα έντονο deja vú, μόνο που οι ρόλοι έχουν ανταστραφεί.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now