T H I R T Y - O N E

2.5K 322 72
                                    

Bella

Τον κοιτάω λες και είναι εξωγήινος- με την καλή έννοια. Νομίζω.

Κάνω αρκετά δευτερόλεπτα για να συνέλθω και έστω να προσπαθήσω να απαντήσω. Όλο αυτό είναι τόσο δύσκολο για εμένα, δεν το είχα σχεδιάσει στο μυαλό μου. Απλά θα πήγαινα ένα ταξίδι στο Μπράιτον, θα γυρνούσα και θα συνέχιζα την ζωή μου κανονικά χωρίς αναποδιές.

Όμως δεν μπορώ να πω πως ο Harry είναι αναποδιά. Εντάξει, ποτέ δεν ήταν. «Και εγώ» ψελλίζω και χαμογελάει κάνοντας βήματα προς τα εμένα κλείνοντας την πόρτα. Όταν φτάνει προς εμένα κάνω δύο βήματα πίσω και τον κοιτώ περιφρονιτικά. «Εντάξει, τι περίμενες; Να μου πεις ότι με αγαπάς και μετά όλα μέλι γάλα;» σκουπίζω τα δάκρυά μου και η καρδιά μου ηρεμεί.

«Εμ, ναι;» ανασηκώνω το φρύδι μου και γουρλώνει τα μάτια του. «Όχι; Όχι, όχι» λέει κατηγοριματικά και κουνάει με νόημα τα χέρια του. Στρέφω το βλέμμα μου προς την σπασμένη κάμερα καθώς όσο περισσότερο τον κοιτώ, τόσο περισσότερο θέλω να γελάσω. Όμως δεν πρέπει, είμαι θυμωμένη. «Έλα, θα προσπαθήσω να τους πείσω» προσπαθεί να με πάρει στην αγκαλιά του και στριφογυρίζω τα μάτια μου.

«Έλα ρε Harry τώρα...» παραπονιέμαι όμως τον αφήνω τα έρθει πιο κοντά. Όχι γιατί θέλω να τον αγκαλιάσω κατά βάθος, απλά έχω κουραστεί όλο αυτό το παιχνιδάκι μεταξύ μας. Το πρόσωπό μου μορφάζει από τον πόνο και ακούω ένα χαμηλό κρακ. «Είμαι και πιασμένη, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές έσκυψα στον φούρνο για να δω αν το φαγητό είναι έτοιμο».

Όταν με αναγκάζει να τον κοιτάξω στα μάτια, αναστενάζω.

Harry

Αναστενάζει και χαμογελάω.

«Αυτός είναι ο Harry. Ο Harry προσπαθεί να είναι μαζί με τη Bella και η Bella το κατανοεί. Ο Harry είναι όμως βλάκας και δεν ξέρει πώς να το δείξει όσο και αν προσπαθεί. Ο Harry δεν έχει καλή αίσθηση του χιούμορ. Μην γίνεις σαν τον Harry» μου χαρίζει μερικά γελάκια και σπεύδω να ανταπαντήσω.

«Ευτυχώς που δεν θα γίνει κανένας σαν και εμένα» γελάει και ανασηκώνει το φρύδι της.

«Γιατί;»

«Γιατί σε κάθε Harry αντιστοιχεί μία δική του Bella και αυτή η μία που υπάρχει είναι πιασμένη. Κυριολεκτικά και μεταφορικά» λέω απαλά.

Με κοιτάει λίγο στα μάτια και όταν ανοίγει το στόμα της, χαμογελάω. Επιτέλους θα πει κάτι γλυκό. «Άντε, θα φάμε; Έχω πεθάνει της πείνας!»

Ναι, είναι κάτι σαν βαθιά μέσα μου να το περίμενα αυτό. «Φαταούλα» λέω όσο πιο λίγο χαμηλά μπορώ ώστε "καταλάθος" να το ακούσει.

«Τι είπες;» ανασηκώνει το φρύδι της καθώς κάθεται στο τραπέζι.

«Τίποτα. Το ήξερες ότι το στάδιο των ονείρων στον ύπνο ενός ατόμου είναι μετά από τουλάχιστον 5 ώρες ύπνου;» αστειεύομαι πετώντας μία άσχετη πληροφορία που διάβασα πρόσφατα.

«Άσε, δεν είμαι πρωτάρα σε αυτά, το έχω εξασκήσει το επάγγελμα» μου κλείνει το μάτι συνθηματικά και πιάνει το πιρούνι της. Εγώ γελάω και βάζω στα δύο ποτήρια λίγο κρασί. Όλο αυτό μοιάζει σαν κάτι τόσο φτιαγμένα ανέμελο.

«Καλό;» την ρωτάω μόλις βάζει λίγα από τα μακαρόνια στο στόμα της. Μου αρέσει ο τρόπος που είναι τόσο άνετη, που ξέρει πως τώρα τρώει με τον Harry. Απλά με τον Harry.

«Απαίσιο» βάζει λέμαργα άλλη μία μπουκιά στο στόμα της και γελάω κάνοντας το ίδιο. Πράγματι, του λείπει λίγο αλάτι.

[...]

Bella

«Ξύπνησες επιτέλους; Περιμένω κυριολεκτικά μισή ώρα μπροστά από τη μούρη σου για να σε τρομάξω όταν ανοίξεις τα μάτια σου» λέει απογοητευμένος ο Harry βγάζοντας τη μάσκα γορίλα από το πρόσωπό του.

Η εικόνα του Harry να περιμένει να ανοίξω τα μάτια μου με αυτή τη μάσκα έρχεται στο μυαλό μου και γελάω. «Χαίρομαι που σου το χάλασα» τεντώνομαι.

------

Το ξέρω πως το σταμάτησα στο πιο άχρηστο και άσχετο σημείο και λυπάμαι τοοοσο πολύ, δεν θα το ανέβαζα σήμερα γιατί είναι κυριολεκτικά το μισό από αυτό που ανεβάζω συνήθως αλλά...
ΤΟ HIS BEST HATER ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΘΕΣΗ!
Πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω πως όντως τα λόγια κάποιων κοριτσιών βγήκαν αληθινά.
Δεν μπορώ να το πιστέψω!
Σας αγαπάω όσο τίποτα, σας ευχαριστώ για όλα.
All the love xx.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now