«Τι στο καλό Bella;» φωνάζω στο πρόσωπό της όταν ανοίγει τα μάτια της.
«Πρέπει να τον πιάσετε, αστυνόμε, είναι εγκληματίας!» σχεδόν πηδάει έξω από τα χέρια μου και τρέχει στο γραφείο που μας χωρίζει από τον αστυνόμο ακουμπώντας τα χέρια της πάνω του.
«Μπορείς να μου εξηγήσεις;»
«Βέβαια, βέβαια μπορώ» σιωριάζεται στην καρέκλα και κάθομαι δίπλα της μπερδεμένος.
«Ποιος ήταν αυτός;» παίρνω τον λόγο.
«Tyler Gasth. Ο μεγαλύτερος εφιάλτης κάθε κοριτσιού στο γυμνάσιο» αποκρίνεται και πλέον φαίνεται να έχει ηρεμήσει. «Λένε πως έχει σκοτώσει πολλές κοπέλες και προφανώς, θέλει να το ξανακάνει» κλείνει τα μάτια της.
«Ο τύπος είναι ύποπτος για τρεις δολοφονίες και έχει συλληφθεί εικοσιπέντε φορές» μιλάει ο υπαρχηγός διαβάζοντας κάποια αρχεία στον υπολογιστή του. «Δεν αστειεύεται».
«Και δεν μπορείτε να την προστατέψετε; Εννοώ, να βάλετε περιοριστικά μέτρα ή κάτι τέτοιο!» επεμβένω.
«Όχι. Η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν το θύμα δεν έχει δεχτεί κάποιο είδους επίθεσης» αποκρίνεται.
«Μα αυτό δεν ήταν επίθεση; Την απείλησε ότι θα την σκοτώσει μπροστά σας και όπως είπατε, δεν παίζει. Τι θέλετε τέλος πάντων, να την βρούμε σε κανένα χαντάκι;» μιλάω ελάχιστα εξοργισμένος.
«Ηρέμησε, Harry. Αυτή είναι η δουλειά μου, δεν την επιρρεάζω εγώ. Και κάναμε τόσο καλή αρχή» τώρα είναι πλέον φανερό πως μου έκλεισε το μάτι όμως δεν δίνω σημασία.
«Τότε θα την προστατέψω εγώ» αποκρίνομαι και σηκώνομαι από την καρέκλα μου σέρνοντας την Bella έξω.
«Harry τι στο καλό; Άσε με!» σχεδόν τσιρίζει και αφήνω το χέρι της λίγα μέτρα πριν την έξοδο και παρατηρώ το πλέον κόκκινο χέρι της. «Τι σε έχει πιάσει;» όλοι μας κοιτούν πλέον αλλά δεν με νοιάζει.«Εγώ προσπαθώ να σε προστατέψω!» ξεσπάω.
«Από τι; Και τέλος πάντων τι μου είσαι, κανένας σωματοφύλακάς ή κάτι τέτοιο; Είσαι το αγόρι μου απλά και είχα και παλιά αγόρια, δεν έκαναν έτσι!»
Γουρλώνω τα μάτια μου. «Ναι, γιατί ο Tyler ήταν από τα καλύτερά σου αγόρια! Και το εννοείς “έτσι;”» την τραβάω έξω από το τμήμα ώστε να μην μας κοιτούν πλέον όλοι.
«Δεν τα είχα καν με τον Tyler! Γιατί να βγαίνω με έναν ψυχοπαθή δολοφόνο ξέρω γω ρε Harry;» φωνάζει και περνάει τα χέρια της στο πρόσωπό της. «Θεέ μου, αυτό εννοώ! Είσαι τόσο υπερπροστατευτικός και κάνεις τόσα πολλά για εμένα όμως εγώ δεν μπορώ έτσι! Δεν θέλω. Το καταλαβαίνω, μ' αγαπάς, και εγώ σ' αγαπώ, το ξέρεις, όμως όλο αυτό με πνίγει. Χθες άνοιξα το twitter μου» τα μάτια της δακρίζουν και προσπαθώ να την ηρεμήσω με το βλέμμα μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Best Hater ↬ h.s.
Hayran Kurgu[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...