F O U R T Y - S I X

1.8K 223 86
                                    

«Αυτή είναι τεράστια ευκαιρία!» σχεδόν φωνάζω στον Harry αγνοώντας τις κάμερες που μας έχουν περικυκλώσει. Όπως πάντα, ένας μπρασταράς στέκεται κοντά μας όσο περπατάμε μέχρι τον οίκο Roden.

«Το ξέρω. Είμαι τόσο χαρούμενος για εσένα. Πραγματικά» με κοιτάει για λίγο ανέκφραστος και ύστερα γυρνά μπροστά γελώντας ανέμελα.

«Γιατί γελάς;» σφίγγω περισσότερο τα δάχτυλά μου μέσα στο χέρι του και περνάω το άλλο μου στο μέρος που περνούν οι φλέβες του.

«Γιατί...έχουν περάσει τρεις μήνες και η ζωή μου έχει αλλάξει τόσο» συνεχίζει να κοιτάει μπροστά του.

«Πέντε μήνες» τον διορθώνω και επιτέλους με κοιτά.

«Νόμιζα ότι δεν μετρούσες» χαμογελάει.

«Δε μετρούσα. Εσύ το είπες χθες».

«Έξυπνο» αποκρίνεται και γελάω.

«Είναι» συμφωνώ και επιτέλους μπαίνουμε στο κτήριο.

Δεν αργούν πολύ οι υπάλληλοι να μας οδηγήσουν στο γραφείο του Roden. Ο Harry γυρνάει σε εμένα όταν βρισκόμαστε στο ασανσέρ. «Εσύ υποτίθεται πως θα δούλευες στο βιβλιοπωλείο σήμερα».

«Ξέχασα να σου πω. Παρετίθηκα».

Γυρνάει και με κοιτάει σοκαρισμένος. «Γιατί;»

«Είχα ήδη πολλά να σκεφτώ και η δουλειά ήταν η τελευταία. Έχω ήδη αρκετά για να πάω στην-»

«-σχολή καλών τεχνών» με συμπληρώνει και χαμογελάω.

«Ναι».

Τα επόμενα δευτερόλεπτα παίρνουν αστραπιαία και ο κύριος Roden είναι τέρμα σοβαρός όταν καθόμαστε στις καρέκλες του τεράστιου γραφείου του.

Κουνώ νευρικά το πόδι μου και χτυπώ τα δάχτυλά μου στα γόνατά μου όσο αυτός με καρφώνει με το βλέμμα του. Περνάνε αρκετά λεπτά μέχρι να μιλήσει επιτέλους και βρίσκω τον εαυτό μου να χαμογελάει. «Θες να εκδόσεις το βιβλίο σου;»

«Εγώ-» κουνάω τα χέρια μου μα πριν συνεχίσω με διακόπτει.

«Άκουσε!» σχεδόν φωνάζει και νομίζω πως φοβάμαι να κοιτάξω ακόμα και τον Harry. «Αν θέλεις, πες το ξεκάθαρα. Θέλω δυναμικούς συγγραφείς εδώ, Brenda!»

«Είναι Bella» μουρμουρίζω.

«Πες το δυνατά! Αμφισβήτησέ με!» φωνάζει και σηκώνεται από την καρέκλα του. Κάνει γύρους στο δωμάτιο. «Πες μου με πάθος πως σε λένε Bella!»

His Best Hater ↬ h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora