Όσοι με ξέρουν έως τώρα θα ήταν απέραντα σίγουροι πως ποτέ δεν θα άφηνα την οικογένειά μου να με παρασύρει σε κάτι τόσο φρικτό: ένα μηνιαίο ταξίδι τα Χριστούγεννα και μία συναυλία των One Direction. Λοιπόν, δεν πιστεύω ούτε καν εγώ τον ίδιο μου τον εαυτό πως βρίσκομαι σε αυτό το αεροπλάνο.
«Κυρίες και κύριοι, το αεροπλάνο έχει απογειωθεί οπότε μπορείτε να αφαιρέσετε τις ζώνες σας» ανακοινώνει η όμορφη αεροσυνοδός και κάθεται ξανά στην θέση της δίπλα από το πιλοτήριο.
Η Bridgit που κάθεται δίπλα μου αστραπιαία αφαιρεί την ζώνη της και στρέφει όλο της το σώμα αριστερά ώστε να με κοιτάει. Εγώ παίρνω το πρόσωπό μου από το παράθυρο και την κοιτάω καθώς ο μεσήλικας κυριούλης που κάθεται δίπλα μου έχει κοιμηθεί ήδη.
«Θέλω να σου μιλήσω για τους One Direction», μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο και εγώ βγάζω έναν αναστεγμό.
«Όχι» λέω απότομα. Κουνάει το κεφάλι της αρνητικά χωρίς να έχει ξεκολλήσει το χαζό χαμόγελο από τη μούρη της. «Παρακαλώ;» κάνω μια τελευταία προσπάθεια να ξεφύγω και γελάει.
«Λοιπόν. Ας αρχίσουμε με τον Harry, αχ ο Harry είναι ο αγαπημένος μου! Το σώμα του είναι υπέροχο και αχ αυτά τα τατουάζ με ζαλίζουν και...» συνεχίζει την φλυαρία της χωρίς εγώ να προσέχω τίποτα από αυτά που λέει.
Την στιγμή που προσπαθώ να βολευτώ για μία δύσκολη πτήση, το κεφάλι του κοιμισμένου μεσήλικα δίπλα μου πέφτει στον ώμο μου.
Εγκλωβισμένη πλέον, στα δεξιά από την φλυαρία για τον Hazz της Bridgit και στα αριστερά από το βαρύ κεφάλι του τύπου δίπλα μου να πονάει τον ώμο μου, σωριάζω το κεφάλι μου στο κάθισμα κουρασμένη.
Σημείωση προς τον εαυτό μου vol.3: Να μην κάθεσαι ποτέ στην μέση ανάμεσα από την υστερική αδελφή σου, που μιλά συνέχεια για ένα ηλίθιο συγκρότημα και από έναν κουρασμένο μεσήλικα με βαρύ κεφάλι.
Αυτή θα είναι μία ατελείωτη πτήση.
[...]
«Ωραία λοιπόν, τώρα που έμαθες τα ονόματα —βασικά τα έμαθες;» με ρωτάει ανακριτικά η Bridgit καθώς κατεβάζω την βαλίτσα μου από το πάνω μέρος του εσωτερικού του αεροπλάνου. «Πόσοι είναι και πώς τους λένε;»
Αναστενάζω μέσα μου. «Πέντε. Harry, Louis, Zack, Liam και Nilal», απαντώ αδιάφορα.
«Είναι Zayn και Niall!» τσιρίζει τόσο δυνατά που αρκετοί επιβάτες γυρνούν και μας κοιτούν επιδοκιμαστικά.
ESTÁS LEYENDO
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfic[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...