F O U R T Y - F O U R

1.7K 253 50
                                    

«Συγγνώμη που διακόπτω» λέει η Bridgit και ξεκολλάω από τον Harry, «όμως έχεις παρατήσει στην μέση μία συναυλία με τον Zayn και τον Louis με σπασμένο πόδι. Νομίζω πως θα έπρεπε να πας» μιλάει όσο πιο συμπονετικά μπορεί.

«Δίκιο έχεις» χαμογελάει, είμαι σίγουρη πως είναι εξίσου ενθουσιασμένος με εμένα και χαίρομαι για αυτό. «Θα σε πάρω μαζί μου. Έχω να σε γνωρίσω σε κάτι πολύ σημαντικό» λέει και αρπάζει το χέρι μου.

Δεν προλαβαίνω να μιλήσω πριν με αρπάξει από το χέρι και κλείσει την πόρτα πίσω του.

Νιώθω πως ο Harry δεν έχει καταλάβει πόσο ψηλά έχει φτάσει. Είναι μονάχα 19 και τον ξέρει όλος ο πλανήτης, έστω και ακουστά. Ο αυθορμητισμός του όμως είναι αυτός που με έκανε να ερωτευτώ.

Μπαίνω στην θέση του συνοδηγού στο αυτοκίνητό του και αποφασίζω να μιλήσω όταν πλέον φαίνεται να έχει ηρεμήσει. «Θέλεις να με γνωρίσεις στις...θαυμάστριες;» συνεχίζει να μου ακούγεται παράλογο.

«Δεν είναι απλά θαυμάστριες» μουρμουρίζει χαμογελώντας.

«Ναι αλλά πώς γίνεται να τις γνωρίσω; Εννοώ είναι τόσες...» προσπαθώ να καταλάβω την σκέψη του.

«Τα social media και η τηλεόραση δεν δείχνουν τον δεσμό που τρέφω μαζί τους. Είναι η οικογένειά μου, είναι σημαντικό για εμένα έστω και να δουν κάποιον τόσο επίσης σημαντικό άνθρωπο χωρίς να τον περιτρυγιρίζουν οι κάμερες» ακουμπά το μπούτι μου με το ένα του χέρι.

«Και εσύ είσαι...σημαντικός» κομπιάζω, δεν είμαι συνηθισμένη σε αυτά.

«Δεν θα πεις τίποτα, δεν χρειάζεται» χαμογελάει. «Και μόνο που θα μας αγκαλιάσεις θα τους κάνει να πιάσουν το νόημα» παρκάρει το αυτοκίνητο στο ανοιχτό πάρκινγκ του σταδίου και οι κάμερες δεν αργούν να ρίξουν τα φλας τους στον Harry όταν με βγάζει από το αυτοκίνητο.

«Harry, κάνεις τόσα πολλά για έναν έρωτα. Γιατί;» ακούγεται δυνατά μία δημοσιογράφος και ο Harry χαμογελάει.

«Γιατί μπορώ» της χαρίζει ένα ειρωνικό χαμόγελο. «Μπορώ να της δώσω την προσοχή που της αξίζει».

Πιάνει το χέρι μου και σχεδόν με τραβάει στο στάδιο. Οι bodyguards του Harry μας περικυκλώνουν μόλις μπαίνουμε στον χώρο και οι κάμερες πλέον δεν μπορούν να έχουν επαφή μαζί μας.

«Η μαμά μου απέλυσε τον Bob, Bella» μου χαμογελάει και μόνο τότε καταλαβαίνω πως με ένα τράβηγμά έχω ανέβει στη σκηνή και χιλιάδες κορίτσια τσιρίζουν, πιθανά στην άφιξη του Harry. «Οπότε... Από εδώ η Bella» γελάει ναζιάρικα.

His Best Hater ↬ h.s.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant