Harry
Σταματώ απότομα το βίντεο όταν η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει. Δεν την είχα κλειδώσει;
Ο Bob εισέρχεται στο δωμάτιο και στηρίζω τους αγκώνες μου στο κρεβάτι μόλις κλείνει την πόρτα πίσω του, έτοιμος για ένα πολύωρο κύριγμα για το πόσο σημαντική είναι η καριέρα μου. Όμως έχω έτοιμες τις δικές μου απαντήσεις.
«Τι νομίζεις πώς έκανες εκεί πάνω;» μιλάει ήρεμα αλλά ξέρω πως είναι θέμα λεπτών να αρχίσει να φωνάζει.
«Πώς άνοιξες;» μιλάω το ίδιο ήρεμα και ελαφρά βαριά για να καταλάβει την αδιαφορία μου για το ο,τι λέει.
«Πήρα κλειδιά από την ρεσεψιόν, ηλίθιε!» ήμουν σίγουρος για τις φωνές του αλλά δεν περίμενα να έρθουν τόσο γρήγορα.
«Άρχισε λοιπόν» τον παροτρύνω κουνώντας το χέρι μου μπροστά του και αν είχε μαλλιά περισσότερα από αυτά που έχω στα μάγουλά μου όταν μένω αξύριστος θα τα τραβούσε.
«Μα τέτοιο θράσος!» φωνάζει και το παίζει απογοητευμένος. «Πήγες και έκανες μία βλακεία της στιγμής και τώρα θέλεις να βγεις και από πάνω; Αλλά καλά έκανες» σηκώνει τα χέρια του ψηλά και τον κοιτώ επίμονα. Χαμογελάει και το ξύνισμα στο πρόσωπό του έχει εξαφανιστεί. «Όμως υπάρχει λύση».
«Δεν θέλω να λύσω τίποτα» ανακάθομαι στο κρεβάτι νευριασμένος. «Έχω πάρει την απόφασή μου. Θα τη βρω».
«Δεν νομίζω» γελάει. «Δεν θα τη βρεις. Οι fan έχουν λατρέψει το ζευγάρι Harry-Bella και δεν μπορούμε να τους αφήσουμε να πιστεύουν σε αυτό. Θα χωρίσετε και θα είσαι με άλλη για να αναστατώσουμε τα social media αλλά και όλο το κόσμο!» φαίνεται τρελά ενθουσιασμένος αλλά το μόνο που βλέπω στο πρόσωπό του είναι η γνήσια δίψα για δημοσιότητα.
«Δεν θέλω να βρω άλλη».
«Ε ναι, θα σου την βρούμε εμείς!» συνεχίζει να χαμογελάει και τα νεύρα μου τσιτώνονται. «Θα βρούμε μία διάσημη κοπέλα και θα κάνετε το ζευγάρι! Δημοσιότητα να δεις εκεί! Βγάζει το νέο της άλμπουμ σε λίγες-»
«Μην συνεχίσεις άλλο, αηδιάζω» τονίζω κάθε λέξη και τις εννοώ. «Δεν θα κάνω κάτι τέτοιο. Θα την βρω, Bob. Έχει τελειώσει το ζήτημα» είμαι τόσο κατηγοριματικός όμως νιώθω πως στην άλλη πλευρά της κατάστασης, και η Bella με θέλει πίσω.
«Νομίζω πως δεν έχεις καταλάβει πώς δουλεύει όλο αυτό» χαμογελάει και ακούω τον ειρωνικό του τόνο σε κάθε λέξη. «Είσαι αναγκασμένος να κάνεις ο,τι σου λέω. Είναι στο συμβόλαιό σου».
YOU ARE READING
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfiction[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...