F O U R T Y - S E V E N

1.6K 263 77
                                    

Bella

Αφού επίμεινα αρκετά, κατάφερα να πείσω τον εκδότη να κάνω την παρουσίαση του βιβλίου αφού εκδοθεί. Όλα έγιναν τόσο γρήγορα, μέσα σε έναν μήνα το βιβλίο βρισκόταν σε όλα τα βιβλιοπωλεία.

Τώρα απλά στέκομαι μπροστά στον καθρέπτη μου βάζοντας αιλάινερ.

Ποιος μπορούσε να μου πει ποτέ πως θα μπορούσα να ερωτευτώ έναν άνθρωπο που νιώθει το ίδιο, από τόσο μικρή; Τον ξέρω μονάχα έξι μήνες, μισό χρόνο. Δεν περίμενα έτσι την ζωή μου. Θα γνώριζα κάποιον μετά το τέλος τον σπουδών μου.

Ίσως είναι, σίγουρα είναι, ένας απλός νεανικός έρωτας και ώρες ώρες σκέφτομαι πως ίσως να μην είμαι έτοιμη να τον ζήσω.

Εγώ με τον Harry Styles; Έλα τώρα, Bella, ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα. Όλα είναι τόσο ωραία, τόσο παραμυθένια και φοβάμαι πως φτάνουμε το εμπόδιο.

Και αυτός; Ερωτεύεται τόσο εύκολα; Αποκλείεται να ένιωθα έτσι αν ήξερα πως αυτός δεν νιώθει τίποτα. Ευτυχώς για εμένα φαίνεται, γιατί άλλωστε να κάνει τόσα για εμένα; Το μυαλό μου γυρίζει και αφήνω απότομα κάτω το αϊλάινερ.

Ακουμπώ στον νηπτίρα της τουαλέτας και κλείνω τα μάτια μου, έχω υπερβολικό άγχος. Ακόμα αυτές οι άσχημες σκέψεις γυρίζουν στο μυαλό μου.

«Έι» ακούω την σιγανή φωνή του Harry από την πόρτα.

«Έι» ανοίγω τα μάτια μου προσπαθώντας να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά.

«Είσαι αγχομένη;» με πλησιάζει βάζοντάς με στην αγκαλιά του.

«Όχι, σιγά το πράγμα μωρέ» τον πειράζω και προσπαθώ να αφεθώ και να ηρεμήσω.

«Έλα, έφτασες μέχρι εδώ-»

«Εξ αιτίας σου» τον διακόπτω και αποφεύγω να τον κοιτάξω. «Όλα βασίζονται πάνω σου» με αναγκάζει να τον κοιτάξω. «Και τι θα γίνει αν μαλώσουμε; Εσύ μπορείς να τα καταστρέψεις όλα. Εννοώ, αν χωρίσουμε, μπορείς να δώσεις μία κλωτσιά και να καταστρέψεις το βιβλίο, το οτιδήποτε είχα χτίσει πάνω σου. Δεν θέλω να είμαι έτσι».

«Και που το ξέρεις ότι θα χωρίσουμε;» με πιέζει πάνω του τρίβοντας το χέρι μου, έτσι όπως όταν θέλει να με ηρεμήσει μετά από μία κρίση άγχους.

«Και αν;» επιμένω. «Δεν μπορώ να στηρίζομαι πάνω σου για πάντα» αποκρίνομαι.

«Δίκιο έχεις, εν μέρη» αναστενάζει. «Όμως το μόνο που θέλω είναι να βοηθήσω, ξέρεις. Ακόμα και αν χωρίσουμε--» με κοιτάει χαμογελώντας, «--ποτέ δεν θα θελήσω να σε καταστρέψω. Την έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση, προσπαθώ να σε προστατεύσω».

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now