T H I R T E E N

2.9K 374 44
                                    

Harry

Χαίρομαι που κάποιο από τα παιδιά δεν με ακολούθησε ή δεν είπε παραπάνω για την άσχημη συμπεριφορά μου. Ώρες ώρες σκέφτομαι πως με όλη αυτή τη καριέρα πραγματικά δεν έχω προσωπικό χώρο.

Η μέρα μου με την Bella ήταν κάτι παραπάνω από τέλεια. Περάσαμε πάρα πολύ ωραία και, δεν περίμενα να τα πάμε τόσο καλά σε ένα τόσο μικρό διάστημα.

Σκέφτομαι να ψάξω το κινητό μου μήπως η συνομιλία μας δεν έχει σβηστεί όμως συνηδιτοποιώ πως το κινητό μου τώρα πιθανά βρίσκεται ακόμα στο τέλος του γκρεμού, τσακισμένο και ακροτηριασμένο.

Γελάω σιγανά και με τις σκέψεις μου αλλά και με την σκηνή πριν πέσει στο κενό όπου επαναλβάνεται ξανά και ξανά στο μυαλό μου. Πραγματικά γέλασα πολύ σήμερα.

Δεν περνάνε μερικές δεκάδες λεπτών καθώς ο Niall μπαίνει γρήγορα στο δωμάτιο πιάνοντάς με να σκέφτομαι την μέρα αυτή. Κρατά το κινητό του κοιτώντας με έντονα.

«Είναι η Bridgit, η αδελφή της...ξέρεις ποιας» μουρμουρίζει. «Θέλει να σου μιλήσει».

Γνέφω καθώς μου δίνει το τηλέφωνο και κάθετε στα πόδια του κρεβατιού περιμένοντας να ακούσει την συνομιλία μας. «Παρακαλώ;» λέω τελικά.

«Τι έκανες στην αδελφή μου;» η φωνή της Bridgit είναι απότομη και καθόλου μα καθόλου γλυκιά όπως την άλλη φορά στα παρασκήνια.

«Πώς;» η δική μου φωνή είναι διαπεραστική και απόλυτα ψεύτικη. Ξέρω για ποιο πράγμα μιλάει όμως ακόμα δεν μπορώ να το συνηδιτοποιήσω.

«Ω, έλα τώρα» ακούγεται τόσο ειρωνική που κάνει τη καρδιά μου να πονάει ακόμα πιο πολύ. «Και οι δύο ξέρουμε ότι της έκανες κάτι. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τι και καλά θα ήταν να μου το πεις».

«Σου το είπε;» προσπαθώ σαν μανιακός να κρατήσω την φωνή μου σταθερή ενώ το βλέμμα του Niall δεν λέει να ξεκολλήσει από πάνω μου. Γαμημένες ενοχές.

«Προφανώς» μου λέει χερέκακα και πονάω. Δεν περίμενα να δω μία τέτοια πλευρά της Bridgit ποτέ. Μάλλον έτσι κάνουν οι άνθρωποι όταν αγαπάνε κάποιον, δεν τον διώχνουν μακριά τους για να κρατήσουν την δημοσιότητα.

«Κοίτα, συγγνώμη» αρχίζω και συνεχίζω πριν αρχίσει το κακάρισμά της. «Με την Bella πέρασα υπέροχα σήμερα και, πίστεψέ με, δεν θα την ξεχάσω ποτέ αυτή τη μέρα. Δεν ήθελα να την πληγώσω απλά οι παπαράτσι...»

His Best Hater ↬ h.s.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang