Πιάνω τον ίδιο μου τον εαυτό να χάνεται όταν ακούω τη φωνή του Harry. Είναι τόσο παραμυθένιο και τόσο ψεύτικο την ίδια στιγμή.
«Έρχομαι» λέει και η αναπνοή μου κόβεται για τριακοστητρίτη φορά σήμερα. «Σας ευχαριστώ τόσο πολύ, τόσο» μιλάει στο μικρόφωνο και γουρλώνω τα μάτια μου όταν τον βλέπω να φεύγει από την σκηνή.
Harry
Έχω θολώσει. Σοβαρά δεν ξέρω τι πρέπει να σκεφτώ. Αν πρέπει να πιστέψω πως θέλει να με δει τώρα ή όχι, αν πρέπει να πάρω τηλέφωνο την Bridgit.
Τα χειροκροτήματα μου δίνουν δύναμη όμως ο Bob μου την παίρνει μόνο με το βλέμμα του όταν φτάνω στο αυτοκίνητό μου, έξω από το στάδιο. «Τι στο καλό;» μου κόβει τον δρόμο.
«Παράτα με. Φεύγω».
«Πώς μπορέσες και έκανες κάτι τέτοιο;»
«Νομίζω πως έχει το δικαίωμα να ελέγχει τα συναισθήματά του μόνος του, Bob» ακούω τη φωνή της μητέρας μου μέσα στο ανοιχτό πάρκινγκ και ανατρυχιάζω.
«Κυρία μου δεν έχετε δικαίωμα να επεμβένεται στις αποφάσεις του γιου σας όταν μιλάει μαζί μου» μα έχει θράσος. Και αν έχει δίκιο, σύμφωνα με το συμβόλαιο;
«Και εσύ γλυκέ μου» περπατάει κοντά του. «δεν ξέρεις πως έχω το δικαίωμα να σε απολύσω, έτσι; Είναι τόσο εύκολο» γελάει. Χαίρομαι τόσο που είναι εδώ. Φαίνεται πως ήρθε μαζί με τη Gemma. Και γιατί δεν είπε τίποτα;
«Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό!»
«Και όμως μπορώ» χαμογελάει και αρπάζει το καρτελάκι που ήταν κολλημένο στην μπλούζα του Bob, γράφοντας την πρώην θέση του. «Και τώρα κάνε στην άκρη να περάσει το παιδί. Και κάνε και καμιά γυμναστική».
Προσπαθώ με τα δυνατά μου να μην γελάσω όταν κάνει στην άκρη επιτέλους. Δεν έχω χρόνο ούτε να αγκαλιάσω την μητέρα μου, πρέπει να προλάβω. Απλά της χαμογελάω με τρελό νόημα και μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.
Bella
«Bridgit!» τσιρίζω και τη βλέπω να χαμογελάει.
Κρύβομαι τόσο καιρό πίσω από τα συναισθήματά μου, ακόμα και αν ξέρω πως είμαι η μόνη που πήγαινε κόντρα σε αυτό. Και o Bob φυσικά.
Χαμογελάει και κυριολεκτικά πηδάω έξω από την κουβέρτα που με σκέπαζε στον καναπέ και έπειτα πάνω της. «Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ!» τσιρίζω ξανά και την σφίγγω πάνω μου. «Πώς;»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
His Best Hater ↬ h.s.
Фанфик[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...