Harry
Χωρίς να έχω προλάβει ούτε καν να αγκαλιάσω ή ακόμα και να φιλήσω την Bella για την καινούρια χρόνια, βρίσκοντας ευκαιρία να ζεστάνω τη σχέση μας, η γιαγιά της με παίρνει ξαφνικά στην αγκαλιά της. Χάνω επαφή για λίγο με το χέρι της Bella και γελάω με την οικιότητα που εκδηλώνει η αξιολάτρευτη κυρία.
Ανταλλάσω μία τυπική χειραψία με τον πατέρα της, μερικές κουβέντες και μία αγκαλιά με τη μητέρα της αλλά και μία με την Bridgit. Αυτή η κοπέλα μπορεί πριν από λίγες ώρες να με απειλούσε και τώρα να με αγκαλιάζει λες και έχει να με δει χρόνια. Μάλλον αυτό συμβαίνει στα κορίτσια που ξαφνικά το είδωλό τους έχει ερωτευτεί την αδελφή τους.
«Νομίζω πως πρέπει να πηγαίνουμε... Η λιμουζίνα είναι έξω» μουρμουρίζω και χωρίς να το θέλω τραβάω όλα τα βλέμματα πάνω μου.
«Έχεις δίκιο» λέει η Bella και αγκαλιάζει ξανά τους πάντες.
Ακόμα αναρωτιέμαι. Φέρεται έτσι γιατί είδε την δήλωσή μου ή απλά κατάλαβε πόσο νοιάζομαι για αυτή; Ελπίζω σαν τρελός να είναι το δεύτερο, ανυπομονώ να δω την έκφρασή της μετά από όλα αυτά που έχω ετοιμάσει.
Και κάπως έτσι βρισκόμαστε έξω από το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Στην λιμουζίνα φαινόταν χαμένη γαλήνια στον δικό της κόσμο και δεν ήθελα να ανοίξω το στόμα μου και να την βγάλω από τις όμορφες σκέψεις της. Δηλαδή, ελπίζω να ήταν όμορφες.
«Έτοιμη να φας πάστα από τα χεράκια του Harry Styles;» λέω βάζοντας το κλειδί στην πόρτα και την ανοίγω.
«Έφτιαξες μακαρόνια; Και- Ω Θεέ μου, αυτό το δωμάτιο είναι σαν ολόκληρο σπίτι!» πετάει το δερμάτινο μπουφάν της στην πολυθρόνα όπου καθόταν το απόγευμα ο Liam. Προσέχω πως φορά το ίδιο φόρεμα με την νύχτα που έμεινε σπίτι μου. Τυχαίο; Δεν νομίζω. «Έχει δύο μπάνια, δύο υπνοδωμάτια και ένα τεράστιο σαλόνι! Και τι είναι αυτό -διάδρομος για να πας από το σαλόνι στο ένα υπνοδωμάτιο;» ταξιδεύει σε όλο το τεράστιο δωμάτιο αναλύοντας κάθε λεπτομέρεια.
Αφού γυρνά στο σαλόνι όπου βρίσκομαι και εγώ, παρατηρεί το τραπέζι όπου είναι στρωμένο άψογα. Ένας Θεός ξέρει πόση ώρα το ετοίμαζα όλο αυτό. Πλησιάζει προς εμένα και κάνει αυτό που δεν θα περίμενα αυτή τη στιγμή, με αγκαλιάζει από τη μέση σε σημείο όπου μπορώ να έχω επαφή με τα μάτια της.
«Σοβαρά, πώς το έκανες αυτό;» με κοιτά προσεκτικά.
«Ω, δεν ήταν κάτι δύσκολο. Εννοώ, ήταν απλά μία ή μιάμιση ώρα για να μαγειρέψω αυτά τα αναθεματισμένα μακαρόνια αλλά νομίζω τα πέτυχα, νομίζω ότι έχουν περισσότερο αλάτι από ότι-»
KAMU SEDANG MEMBACA
His Best Hater ↬ h.s.
Fiksi Penggemar[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...