N I N E T E E N

2.9K 358 173
                                    

/N: https://youtu.be/fQsyDkzEWO4
ΑΥΤΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ;) ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΉΣΗ: ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ)

Harry

Τα πάντα γύρω είναι καλλιμένα με άσπρο τούλι και αστραυτερά χρώματα με λάμψεις.

Ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα την θεία του Louis ή τον θείο του. Είναι πολύ συντηρητικοί και θέλουν τα πάντα να είναι στην εντέλεια, πράγμα που απεχθάνομαι. Όμως, καταβάθος, ξέρω πόσο μας έχουν βοηθήσει στο να φτάσουμε ως εδώ. Είναι διαφορετικό να έχεις θείο μηχανικό όπως εγώ ενώ ο Louis εκκατομυριούχο. Δεν είχαν παντρευτεί και το είχαν καθυστερήσει πολύ, αλλά κατέληξαν πως αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για τον γάμο τους.

Καθώς θαυμάζω την τεράστια αυλή αλλά και το ηλιοβασίλεμα, την σκέφτομαι. Δεν γίνεται να χαθούμε τώρα που ακόμα δεν άρχισε τίποτα. Μου έχει κάνει μεγάλη ζημιά και παραδέχομαι πως πρέπει να την βγάλω από το μυαλό μου αλλά είναι τόσο δύσκολο. Είναι τόσο δύσκολο να έχω εμπιστευτεί τόσο πολύ έναν άνθρωπο και μετά απλά να τον αφήνω να φύγει, είναι τρομερό.

Η πικρή αλήθεια είναι πως αυτό θέλει, να την αφήσω ήσυχη. Έχει περάσει πολλά εξαιτίας μου, και εγώ έχω περάσει πολλά εξαιτίας της. Έχουμε ένα κοινό. Εντάξει, ίσως δύο αν συμπεριλαμβάνεις την αγάπη για την κάμερα. Λατρεύει το γράψιμο. Μου είχε υποσχεθεί ότι κάποια στιγμή θα μου δείξει την δουλειά της.

«Θα σταματήσεις να την σκέφτεσαι για να περάσουμε λίγο καλά; Σε δεκαπέντε λεπτά, δηλαδή αμέσως μετά την τελετή, θα πούμε τα τραγούδια» μουρμουρίζει έντονα στο αφτί μου ο Louis όμως ξέρω πως με καταλαβαίνει. Χαμογελάω και γνέφω όσο πιο ενθουσιασμένα μπορώ.

Bella

«Επιτέλους!» φωνάζει η μητέρα μου καθώς βγαίνει σχεδόν τρέχοντας από το ταξί όπου μας έφερε μέχρι το σπίτι των Brown. Όταν το βλέμμα της πέφτει στην κυριολεκτικά τεράστια έπαυλή τους, βγάζει μία άναρθρη κραυγή κάνοντας εμένα και την Bridgit να γελάσουμε. «Θεέ μου, Lukas Thomas Jefferson αυτό το σπίτι είναι δεκαπλάσιο από το δικό μας!» φωνάζει στον μπαμπά μου ενθουσιασμένη. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός του ταξί απομακρύνεται.

«Το πρόσεξα, καλή μου» της απαντά όσο πιο γλυκά μπορεί και προσπαθεί να μην γελάσει ενώ την αγκαλιάζει από τη μέση. Περπατούν μέχρι την μπροστινή αυλή αγνοώντας την παρουσία μας.

«Τι λέει, καλή μου, πάμε και εμείς;» η Bridgit κοροϊδεύει τις λέξεις που χρησιμοποίησε ο μπαμπάς πιάνοντάς με από τη μέση.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now