F O U R T Y - F I V E

1.7K 254 51
                                    

Θα περάσω από εκεί σε λίγο, είναι εντάξει;, λαμβάνω μήνυμα από τον Harry τρεις ώρες μετά από την συνομιλία μας στο τηλέφωνο.

Καταπληκτικά, απαντάω με την σειρά μου και βολεύομαι καλύτερα στον καναπέ.

Η Bridgit έχει βγει με την καλύτερή της φίλη ενώ οι γονείς μου με ένα φιλικό ζευγάρι. Και κανείς θα ρωτούσε: εσύ δεν έχεις φίλους; Βέβαια έχω, αλλά πρέπει το σκυλί να μείνει πίσω και να προσέχει το σπίτι.

Μου αρέσει έτσι όπως έχει εξελιχθεί η ζωή μου. Δεν εννοώ όλο αυτό το ασταμάτητο δράμα, τις λάθος κινήσεις και την ενοχλητική δημοσιότητα. Εννοώ τον Harry, την εξέλιξη της οικογενείας μου, τις σχέσεις μου με τους καλύτερούς μου φίλους.

Το κουδούνι δεν με αφήνει να σκεφτώ άλλο, πότε έφτασε κιόλας; Χωρίς βέβαια να σκεφτώ κάτι άλλο ανοίγω. Χαμογελάει και τον αγκαλιάζω πριν τον βάλω μέσα.

«Πώς είσαι;» με ρωτάει καθώς κάθεται στον καναπέ και νιώθω την ελεκτρισμένη ατμόσφαιρα πριν κάτσω κοντά του.

«Είμαι καλά. Πώς πήγε η συνάντηση;» είναι ώρα να μαζέψω πληροφορίες έτσι χώνομαι στην αγκαλιά του.

«Ο νέος μάνατζερ είναι καταπληκτικός! Δεν με πιέζει για τίποτα και είναι υπέρ» δείχνει εμάς τους δύο.

«Εμ... Ο Louis μου είπε ότι θα έβγαινες με την Hayley...».

«Όχι! Όχι ούτε καν» με κοιτάει. «Ούτως ή άλλως, με την Hayley είμαστε φίλοι, είναι πολύ καλή. Πρέπει να την γνωρίσεις».

Χώνομαι ξανά στην αγκαλιά του και σουφρώνω τα φρύδια μου. «Πρέπει ο Louis να έκανε λάθος... Ναι, γιατί όχι;» σε καμία περίπτωση δεν θέλω να την γνωρίσω. «Τι είπε, ξέρεις, ο μάνατζερ;» αλλάζω το θέμα.

«Ήταν ενάντια σε όλα αυτά που έκανε ο Bob και, επίσης, του μίλησα για εσένα και επιμένει να διαβάσει κάτι δικό σου».

«Του είπες ότι γράφω;» η φωνή μου υψώνεται ελάχιστα και τον κοιτάω.

«Ναι, ήθελε να μάθει περισσότερα πράγματα για εσένα. Μετά από 5 μήνες, επιτέλους ξέρω παραπάνω πράγματα για εσένα» πότε πέρασαν κιόλας πέντε ολόκληροι μήνες; «Παρεμπιπτόντως, θα μου διαβάσεις ποτέ;»

Γελάω και ξεκολλάω από πάνω του. «Δεν υπάρχει περίπτωση να σου τα διαβάσω εγώ».

«Γιατί;» σηκώνει το φρύδι του.

«Νιώθω άβολα» κάνω τα χείλη μου μία γραμμή.

«Δώσε μου ένα αντίγραφο να το διαβάσω στο σπίτι λοιπόν. Πόσα έχεις γράψει; Εννοώ, δεν ξέρω πώς πάνε αυτά» δαγκώνει το χείλος του.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now