«Harry» μουρμουρίζω σπάζοντας την σιωπή μας.
Εδώ και ώρα καθόμαστε αγκαλιά στον καναπέ και μετά από τόσους μήνες μπορώ να παραδεχτώ πως ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πώς έχει τραπεί τόσο πολύ η ζωή μου.
«Harryyy» επαναλαμβάνω με μεγαλύτερη διάρκεια αυτή τη φορά όμως αυτός δεν κάνει καν τον κόπο να κουνηθεί.
«Τι θες;» μουρμουρίζει μέσα στα μαλλιά μου ενώ φαίνεται υπερβολικά κουρασμένος, ακόμα και για να κουνηθεί. Το βρίσκω φυσιολογικό γιατί μετά από τη συζήτησή μας με τον John πριν από δύο μέρες οι συναυλίες άρχισαν ξανά, κανονικά και με τον νόμο.
«Θα φτιάξεις τηγανίτες;»
«Όχι» χασμουργέται και πιέζει την πλάτη μου πάνω του.
«Γιατί;» επιμένω.
«Βαριέμαι».
«Έλα ρε Harry» γκρινιάζω αλλά φαίνεται να μην δίνει καμία σημασία. «Τουλάχιστον θα ανοίξεις την τηλεόραση;»
«Αν την ανοίξω θα σταματήσεις να μιλάς;»
«Υπόσχομαι».
«Ωραία» αναστενάζει καθώς σηκώνεται και ανοίγει την τηλεόραση. «Θες το τηλεχειριστήριο;» κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και μου το δίνει επιστρέφοντας στη θέση πίσω μου.
Αλλάζω συνεχώς κανάλια όμως τίποτα δεν με ικανοποιεί αρκετά για να δω. Όταν αποφασίζω να την κλείσω τελικά, το μάτι μου πέφτει στην επικεφαλίδα ενός θέματος στις κεντρικές ειδήσεις και αφήνω το κανάλι.
«Νεκρός βρέθηκε ο άνθρωπος όπου απειλούσε τηλεφωνικά κοπέλες από το παρελθόν του πως θα τις σκοτώσει. Ευτυχώς, καμία δεν έγινε θύμα του, καθώς αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή του» μιλάει η παρουσιάστρια και όταν εμφανίζεται η φωτογραφία του ανθρώπου αυτού σηκώνομαι απότομα. «Το όνομά του είναι Tyler, το επίθετο του δεν έχει βρεθεί ακόμα καθώς το μόνο που κρατούσε ήταν μερικές φωτογραφίες από τα κορίτσια-στόχους του. Τα ονόματά τους βέβαια δεν θα αποκαλυφθούν».
«Harry» ψελλίζω και αυτός έχει ήδη σηκωθεί εντελώς από τον καναπέ. «Πέθανε».
Κουνάει το κεφάλι του. «Ήταν πολύ επικίνδυνος, ο ίδιος ήξερε πως αυτό ήταν το καλό για τον ίδιο» μουρμουρίζει και κάθετε δίπλα μου περνώντας το χέρι του γύρω μου. «Τώρα είσαι ασφαλής» φιλά το κεφάλι μου προστευτικά. «Και αυτός είναι».
Δεν ξέρω πως να αντιδράσω έτσι το μόνο που μπορώ να ψελλίσω είναι πως «Είμαι ασφαλής» γιατί πραγματικά, είμαι ασφαλής πλέον.
VOCÊ ESTÁ LENDO
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfic[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...