F O U R T Y - E I G H T

1.6K 251 95
                                    

Harry (finally)

Το χέρι μου περνάει γύρω από τη μέση της και κυριολεκτικά την τραβάω στα παρασκήνια. Τρεις ακόμα πυροβολισμοί ακούγονται και την βάζω πίσω από το σώμα μου πριν αντικρίσω τον Ben, τον σωματοφύλακά μας.

«Ben τι στο καλό ήταν αυτό;» φωνάζω μπροστά στο πρόσωπό του και όπως πάντα αυτός με κοιτά ήσυχος.

«Η ομάδα μας ακολουθεί το αυτοκίνητο του δράστη, Harry. Ηρέμησε» μουρμουρίζει και η πόρτα ανοίγει.

Η Bella δεν έχει προσπαθήσει λεπτό να φύγει από πίσω μου ενώ τα νύχια της έχουν καρφωθεί στο δέρμα μου. «Κύριε Styles και δεσποινίς Jefferson, νομίζω ότι πρέπει να με ακολουθήσετε στο τμήμα για κατάθεση» αποκρίνεται ο περίεργος αστυνομικός που μπαίνει στο δωμάτιο και γνέφω.

Η Bella βέβαια δεν αντιδράει γιαυτό πιάνω δυνατά το χέρι της και σχεδόν την τραβάω έξω από το δωμάτιο και από τα παρασκήνια. Το περιπολικό μας περιμένει ακριβώς έξω από την πόρτα εμποδίζοντας τις fan, τους δημοσιογράφους ή οποιονδήποτε να βρεθεί κοντά μας.

«Είσαι σίγουρος πως θέλεις να μην σας ακολουθήσω;» με ρωτά για άλλη μία φορά ο Ben και γνέφω όσο η Bella βάζει το κεφάλι της στο στήθος μου ώστε να μην φαίνεται το πρόσωπό της και γραπώνει το χέρι μου.

«Ναι. Το μόνο που θέλω είναι να σιγουρέψεις τους γονείς της πως είναι καλά, θα την προσέχω» αναφέρομαι στην Bella και μπαίνουμε στο περιπολικό. «Ηρέμησε» μουρμουρίζω στα μαλλιά της όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει.

Ήμουν πλέον σίγουρος πως έκλαιγε όμως μπορώ να πω πως σοκαρίζομαι όταν την βλέπω να σκουπίζει τα δάκρυά της. «Τι στο καλό ήταν αυτό;»

«Κάτι που δεν πρέπει να σε απασχολεί. Είσαι καλά».

«Πήγε να με σκοτώσει!» ψιθυρίζει δυνατά παρόλο που ξέρει πως ανάμεσα σε εμάς και τον αστυνόμο υπάρχει ηχομονοτικό γυαλί.

«Ναι αλλά δεν σε σκότωσε» κοιτάω βαθιά τα μάτια της. «Όλα καλά, έτσι;» αφήνω ένα φιλί στο μέτωπό της όπως φαίνεται να μην μου δίνει την παραμικρή σημασία. «Έτσι;» κάνω μία ακόμα προσπάθεια ακολουθώντας την ίδια κίνηση και φαίνεται πως κινείται. «Έτσι έτσι έτσι έτσι έτσι;» αφήνω πολλά φιλιά στο μέτωπό της κάνοντάς την να χαμογελάσει λίγο επιτέλους.

«Σταμάτα» μουρμουρίζει και χαίρομαι που το αστυνομικό τμήμα είναι κοντά. Προφανώς η περιοχή έχει τα πάντα. Βέβαια δεν είναι και τόσο καλή έκπληξη οι δημοσιογράφοι που μας περιμένουν έξω από την πόρτα του τμήματος. Ο οδηγός του περιπολικού μας κοιτά έντονα όταν βγαίνουμε από αυτό.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now