T W E N T Y - S E V E N

2.3K 324 185
                                    

Harry

Μένω σύξυλος και κοιτώ ανήμπορος τα αγόρια. Το κοινό έχει σωπάσει κάνοντας την κατάσταση ακόμα πιο άβολη από ότι είναι και εγώ προσπαθώ να σκεφτώ μία έξυπνη απάντηση. Τι μπορώ να πω τώρα;

Σκύβω στο αφτί του Niall, υποτίθεται για να απαντήσω. «Τι λέω τώρα;» μουρμουρίζω.

Κάνει την ίδια κίνηση. «Θα πω ότι δεν είσαι. Harry, θα έχουμε μπλεξίματα με τον Bob, με ολόκληρο το μάνατζμεντ, με τις fan αλλά και με όλα τα περιοδικά. Δεν μας παίρνει να γίνουμε επίκεντρο της προσοχής αυτή τη στιγμή, μιας και το πρώτο single του Zayn βγαίνει σε λίγες μέρες. Θα το πω όσο πιο ήπια μπορώ» βγάζει το στόμα του από το αφτί μου και παίρνει το μικρόφωνο κοντά του. «Ο Harry λέει πως όχι, δεν είναι ερωτευμέ-»

Αρπάζω με μανία το μικρόφωνο και το φέρνω τόσο κοντά μου, είμαι έτοιμος να ουρλιάξω και η φωνή μου να ακούγεται χιλιόμετρα έξω από το στάδιο. «Είμαι ερωτευμένος. Είμαι ερωτευμένος με ένα κορίτσι που ξέρω μονάχα μισό μήνα. Είμαι ερωτευμένος με ένα κορίτσι που λατρεύει να γράφει και να φωτογραφίζει, με ένα κορίτσι που γελάει εύκολα με το τίποτα, που με ειρωνεύεται συνέχεια, που μου πάει κόντρα, που με λέει Ραπουνζέλ –ναι, Ραπουνζέλ. Και ναι τεριάζω μαζί της όσο δεν έχω τεριάξει με κανέναν. Και χάρη σε αυτό εδώ» δείχνω όλο το στάδιο συμβολίζοντας την φήμη μου, «την έχασα. Το έχασα αυτό το κορίτσι. Δεν θα το αφήσω να συμβεί για τρίτη φορά. Συγγνώμη» πετάω το μικρόφωνο κάτω το οποίο κάνει κρότο στα μεγάφωνα και τρέχω στα παρασκήνια με προορισμό το σπίτι της. Θα την βρω, όπου και αν είναι.

Bella

Έπεισα την Bridgit να κλείσουμε την τηλεόραση όταν ανακοινώθηκε η ερώτηση και συμφώνησε, καμία μας δεν ήθελε να ακούσει την απόρριψή του. Δεν ήθελα να ακούσω για τρίτη φορά πως δεν ξέρει καν ποια είμαι, όμως τον δικαιολογώ.

Εντάξει, ας πούμε και του στραβού το δίκιο. Ο Harry είχε κάνει πολλές υποχωρήσεις για εμένα βάζοντας την καριέρα του στο δεύτερο σκαλί. Όμως δεν μπορώ με τίποτα να το αφήσω να συμβεί αυτό, όσο και αν πληγώνομαι. Τόσα χρόνια χτίζει μία τέλεια καριέρα και δεν μιλάω ειρωνικά, όντως το έχει κάνει και όντως τα έχει καταφέρει. Γιατί να του το χαλάσει μία κοπέλα που γνώρισε μισό μήνα πριν; Είναι άδικο για αυτόν αλλά και για το συγκρότημα.

Σπρώχνω την πρόχειρη κουβέρτα που είχα από πανω μου και παρατάω την Bridgit στο σαλόνι. Μπαίνω στο τζους και κάνω ένα μπάνιο λούζοντας με τρία διαφορετικά σαμπουάν τα μαλλιά μου. Πρέπει να προσέξω τον εαυτό μου, αλλιώς θα καταστραφώ.

His Best Hater ↬ h.s.Where stories live. Discover now