Bella
Κατάφερα και απεβίωσα μία ολόκληρη μέρα στο ίδιο σπίτι με τους ανθρώπους όπου προσπαθούν να κάνουν την ζωή μου μουντή, έτσι ακριβώς όπως ήταν πριν τον γνωρίσω.
Αφού πληροφορίθηκα πως από την στιγμή που θα γυρίσουμε στο Λονδίνο η Bridgit και οι γονείς μου θα ταξιδέψουν στο Σιάλτ για μία ξενάγηση διάρκειας τριών ημερών, ένα βάρος έφυγε από τους ώμους μου. Από την μία πλευρά, χαίρομαι ελάχιστα που δεν θα τους βλέπω. Από την άλλη, ακόμα και αν έχουν άσχημους σκοπούς για την σχέση μου με τον Harry, θα ήθελα να είναι εδώ στα γενέθλιά μου -όπου σημειωτέον, είναι σήμερα.
Δεν έχει πολύ ώρα που ξύπνησα και προσπαθώ να διαστραυρώσω τα στοιχεία που μάζεψα χθες. Αφότου μίλησα με την μητέρα του πατέρα μου -δηλαδή της γιαγιά μου- και μου έδωσε κάποιες αρκετά περίπλοκες και παράξενες συμβουλές που δύσκολα κατάφερα να κατανοήσω, μίλησα με τον Harry για το σημερινό ραντεβουδάκι του με την Hayley, την ποπ, ξέκωλη τραγουδίστρια. Θα ήθελα να είναι κοντά μου σήμερα όμως προτιμώ να καλύψουμε τα νότα μας πρώτα. Πράγματι όμως, μου υποσχέθηκε πως θα μου στείλει μήνυμα για να μου ευχηθεί.
Ποτέ δεν θεώρησα τα γενέθλια μία σημαντική μέρα. Είναι μία μέρα σαν τις άλλες, που απλά γιορτάζεις τον λόγο όπου έχεις γεννηθεί. Γιατί η μέρα που γεννήθηκες καλύπτει τον λόγο της γέννησής σου.
Τρώω το ειδικό απογευματινό γενεθλίων αλά Bella όπου φτιάχνω κάθε φορά στα γενέθλιά μου καθώς χτυπάει η πόρτα. Στο μυαλό μου περνάνε διαφορά πρόσωπα τα οποία θα μπορούσαν να με επισκεπτούν και παρατηρώ πως είναι πέντε το απόγευμα και ακόμα φορώ τις πιτζάμες μου. Χωρίς αυτό να με πτωεί, ανοίγω.
«Surprise!» φωνάζει με την Ιρλανδέζικη προφορά της η Melanie και με ξαφνιάζει παίρνοντάς με στην αγκαλιά της. Ο Noah όπου στέκεται λίγο έξω από την πόρτα δίνει την τούρτα και τα πολύχρωμα μπαλόνια όπου κρατούσε στην Melanie μόλις με αφήνει και με αγκαλιάζει επίσης.
«Είπαμε να σου κάνουμε έκπληξη για τα αφιξογενέθλια σου! Διπλή έκπληξη!» με τον συνηθές ενθουσιασμό της μιλά η Melanie.
«Γλυκό» γελάω και κλείνω την πόρτα πίσω τους. «Ανεβήτε στο δωμάτιό μου, εγώ θα βάλω τρία κομμάτια τούρτα» λέω και ανεβαίνουν γρήγορα.
Καίγομαι να τους ρωτήσω αν συμβαίνει κάτι μεταξύ τους όμως ξέρω πως αν δεν είναι έτσι όπως φαίνεται θα γίνει το θέμα συζήτησης της εβδομάδας και αυτό δεν θα ήθελα με τίποτα να συμβεί. Άλλωστε, δεν θέλω άλλα δράματα. Πλέον θα συνεχίσω την ζωή μου με το σχολείο, την δουλειά, τους φίλους μου, το διάβασμα και φυσικά τον Harry. Ωραίο ακούγεται.
YOU ARE READING
His Best Hater ↬ h.s.
Fanfiction[Αυτό το πράγμα χρειάζεται ολοκληρωτική διόρθωση, προειδοποιώ] Φαντάσου αυτό: ξυπνάς ένα πρωί Κυριακής με απέραντη διάθεση και προετοιμασμένη για μια εύκολη μέρα όμως δεν έχεις ιδέα για το τί σε περιμένει στη κουζίνα. Τέσσερα εισιτήρια για ένα μηνια...