Keyifli Okumalar...*
"Merhaba millet." dedi sesi beni umursamayarak. "Bu kız kim Buğra?" dedikten sonra çaktırmadan göz kırptı. Sanırım bunu tek ben görmüştüm çünkü Buğra da ciddi ciddi beni tanıtmaya başladı fakat hep birşeyleri eksik anlatarak beni değiştirerek.
"Haydi oyuna geçmiyormuyuz?" Dedi Melisa. Ya nedense bu kıza ayrı ısınmıştım. Arkadaş olabilirdik, tabi isterse ya da herneyse benim "Bakıcı." olduğumu bilseydi asla benle konuşmazdı belkide.
Umut, "Pekala takımlar nasıl olacak önce bunu belirlemeliyiz." dediğinde Derin "Kızlara erkekler ne dersiniz?" Dediği zaman götümle güldüm çünkü göte gelmek gibi olmasında bu oyunda çok iyiyimdir.
Su, ama ben Derinle olmak istiyorum değince işler değişti. Kaşar Su. Tabi kıskanmadım malmısın.*Kıskançlıktan geberdi*
Umut, sonradan iki kaptan seçelim oda oyuncu alsın ve takımlar oluşsun değince, herkes onayladı ve bende o ara takım kaptanı olmak istiyorum diye belirttim çünkü niye etmiyim.
Bunu karşı Derin'de bende olmak istiyorum felan dedi. Ne olacak pis özenti.
"Pekala o zaman ilk ben seçiyorum. Buğra gel." dedim inşallah iyi oynuyodur çünkü kaptanlığa oynadığım için rezil olabilirdim ve iddasına girmiştik. Waffle'na, bu da demek oluyorki Tanrı Melodi'nin ruhunu kutsasın.
Ölmeden son isteğim; Helva yerine çiğköfte dağıtında hayrıma iki lokma düzgün birşey yesinler.
"Bende adamım olan Umut'u alıyorum. Gel olum buraya."
"Melisa, camon!" dediğimde Su "Doron bono ol lotfon." dediğini duyunca bana bi geliyorlar.
Bu yüzden aynı takımda olmasınlar diye takımıma Su'yu aldım anasını satayım.
"Ya beni niye aldınki? Ben sevgilimin yanında olacaktım." diye mırıldığında beynime giden ani şok kelimeyle duraksadım.
Tam siz çıkıyormusunuz diyecekken, Derin "O zaman bende Eyüp'u alıyorum. Oyun başlasın."
Bu sözlerle beraber herkes yerini almadan önce bir kaç taktik için takımlar ayrıldı ve konuşulmaya başlandı.
"Size güveniyorum, lütfen o oyunu kaybetmeyelim ve oyun sonrası cafede hesabı onlara yedirelim!" Dediğinde Melisaya herkes şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Pekala kimse bunu beklemiyordu sanırsam.
"Melisa haklı beyler bayanlar. Aranızda en iyi oynayan kim?" diye sorduğumda herkes birbirine baktıktan sonra Buğrayı işaret etti. Ablanız her zaman ki gibi turnayı gözünden vurmuştu.
"En çok sana güveniyorum adamım. Şimdi aynı zaman da Melisa ve ben topu korıyacaz. Melis Jeff sende, Buğra, Umut'u Su'da oyunu başlatacak. Derin'de bende."
Herkes başıyla onayladıktan sonra herkes dikleşti ve karşı takıma baktı, bende o an Derin'le göz göze geldim. Haberi olmadan son anda çağrıldığı için spor kıyafetleri yoktu bu yüzden rahat olması için gömleğinin düğmelerini açmıştı. (Medya.)
"Toplantınız bitmedimi lan daha?" diye atarlandı Melisa. "Tamam bitti lan uzatma." diye seslendi Umut. Bunların arasında nasıl bir ilişki vardı henüz anlamış değilim.
Derin'le karşı karşıya geçerek Su'dan gelecek düdük ve top atışını bekledik. "Hazır olun 1,2,3 başla!"
Düdük sesinden sonra topu almaya yeltendim ama Su bildiğin Derin'lerin takımına doğru bıraktı topu. Napıyordu lan bu kaşar?
Acaba benim gördüğümü görmüşlermidir diye Buğra'ya baktım. Onun da ağzı 5 karış açıktı. Benim de gördüğümü anlayarak, "Lan Su düzgün atsana, topunu keserim vallah bak." Diye seslendi.
"Dostum kız düzgün atıyor işte uzatmasana." diye Derin karşılık verdi.
Melisa, Eyüp, Umut ve ben orda emanet gibiydik sanki. Bu yüzden bende dahil oldum. "Of uzatmayın Eyüp sen hakem ol, Su geç Bay Egoist'in takımına."
"Benmiyim egoist? Eminmisin?" diye saçmaladı ama bana doğru sakince yaklaştı ve kulağıma şunları söyledi; "Sırf sen eziklenme diye senin ne iş yaptığını söylemedim ben. Senin için." dedikten sonra çapkınca gülümseyip arkasını dönüp gitti.
Dedikleri aklıma geldikçe bir sinir olmalar, efendime söyliyim basketboll topunu götüne sokmak gibi bir plana kalkışmak gelmedi değil aklıma. Neyseki son anda vazgeçip sahayı terk ettim.
Sahadan çıktıktan sonra merdivenden inerken ayaklarım birbirine dolandı ve merdivenle ilişkiye girdik umarım hala bakireyimdir.
Hafifçe gözlerimi açmayı denedim feci şekilde başım ağrıyordu. Eğer hayal görmüyorsam şuan Derin benim yanımdaydı.
"Lan sakar, kalkmayı bana lütfedermisiniz?"
"Olum, iki dakkika bekle bi bayıldık tadını çıkarayım, ne zamandandır baygınım?"
"Yaklaşık olarak 1 buçuk dakika.
Yani önemli birşey yok abartma istersen.""Yono onomlo borsoy yok obortmo ostorson. Ya egoist ilk defa bayıldım bırakta abartayım."
"Bundan öncede bayılmıştın hatırlatırım ve yine merdivenden düşmüştün. Merdivenlerle nasıl bir fantezin var?"
"Uf kessene bi sen. Geçen sefer ben düşmemiştim, beni itmişti."
"Neyse ne, ben gidiyorum hadi kendine iyi bak."
"Adios amigos." dedim alaycı bir ses tonuyla. Fakat beni hiç umursamadan dönüp gitti. Pis egoist.
*
Ehehe. Votelemeyi unutmayın! 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sakar bayan // ethan dolan
Humor09.09.15 ''Düzenli devam eden, ve ilk kez yazılan Ethan Dolan kurgusudur."