58.BÖLÜM: "ODA."

128 9 2
                                    


Merhabalar Efendim!

2.Sezon Finali olmasına son 3 bölüm!

Güzel bir sezon finali yapmayı düşünüyorum ama bu neye göre kime göre değişir tabi. *kahkalarla, gözünden işeyen emoji.*

Keyifli Okumalar!

*

Yazarın Ağzından...

"Konuşmak istemiyorum. Melodi gitmeyecek. Beni bırakıp gitmeyecek. Duydunuz mu beni? Duydumuz mu!" diye bağırdı Derin. Bu söylediğine kendi bile inanmıyordu ama devam ediyordu söylemeye.

Melodinin ölme düşüncesi onu mahfediyordu.

Melodinin yaklaşık 3 gündür yoğun bakımda olduğunu aklından yavaşça geçirdi. Derin bir soluk aldıktan sonra o acı çeken güne geri döndü.

Eğer cafeden çıktığı gibi peşinden gitseydi bu tüm olanlar olmayacaktı. Orda tartışacaklardı ama şu an gigi o yatakta yarı baygın bir halde olmayacaktı diye geçirdi içinden. Bir kaç saniye sonra bu düşüncelere dayanamayıp hastanenin dış kapısına hızlıca ilerledi. Çıktığı zaman bol oksijenli havayı içine çekti ve elleriyle saçlarını geriye attı.

Biraz daha ilerleyip boş bir bank bulmaya çalıştı ve bulduğu ilk boş banka yerleşti. Ifadesiz bakışlarını cebindeki sigara paketine yoğunlaştırdı, eli cebine gitti ve paketinden bir tane çıkardıktan sonra dudaklarının arasına yerleştirdi.

En son Melodinin öptüğü dudaklara.

Sigarasını yaktıktan sonra derin bir nefesle içine çekti ve nefesini geri vermedi. Sanki o narkotin vücüdunu uyuşturup ruhsal acıyı dindirebileceğini düşündü. Ama bu olmazdı. Olamazdı değil mi?

Içmeye doyamadığı sigarasından sayamadığı kadar yudum aldı ve bu böyle devam etti. 2. sigara, 3.sigara diye... En son yanına birinin oturduğunu fark etti. Aldırış etmedi.

"Şey sigara neden içiyorsun... Ç-çok zararlı..." diye bir ses geldiğini duydu ve yavaşça başını sesin geldiği yöne doğru çevirdi.

Bunu söyleyen kız orta boylu esmer ve sıradan bir kızdı. Hiçbir farkı yoktu... Ya da onun gözünde yoktu.

Birkaç saniye kıza baktıktan sonra cevap vermeye tenezzül etmedi. Hatta bir kaç dakika sonra bile. Aynı hızla başını tekrar önüne doğru çevirdi ve bakışlarını önünde duran çimenliğe çevirdi. Uzun uzun baktı. Gözlerinde anlam saklıydı ve bunu Gigiden başkası çözemezdi. Yani şu an güvendeydi.

Birden hızlıca kalkıp ilerlemeye başladı.

Aklına bir fikir gelmişti. Çok iyi bir fikir.

sakar bayan  // ethan dolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin