■ 'Not; Bu bölüm spoiler'dır!"*
Lan hangi çocuk diye bağırdım. Harbiden kimdi bu? "Lan kaşar Buket, insan eve attığı erkeğin adını sormaz mı?"
"Lan nerden bileyim adını. Yakışıklı bir çocuktu işte." Daha uykulu olan gözlerimi açarak hızlıca banyoya koştum. Tanrım Derin olamazdı değil mi? Hem niye gelsinki?
*
"Mel hadi gelsene kızım iki saatir seni bekliyoruz ya!"
"Geldim be, iki dakka daha durun. Bitti sayılır." dedim bıkkın bir ses tonuyla. Gelen de Buğraydı. Okulda Basketboll turnuvası var-mış bizi götürmeye gel-miş. Fark ettiyseniz hep -mişli zaman çünkü kendisi planlamış. Tanımadığım bir yerde tanımadığım insanların yanına gitmek baya sıkıcı çünkü.
Allahtan Buket'e gelecekte yanlızlıktan felan ölmem. Son kez aynaya baktıktan sonra koridora doğru yöneldim. Bizim de maç yapma gibi bir ihtimal verince ona göre giyindim. (Medya.)
"Artık gidebiliriz isterseniz." dedimde mal mal baktılar. Ya da dalga geçer gibi neyse siz bunu önemsemeyin.
"Ya Melodi ben gelmezsem olurmu?" Dedi Buket, acıların çocuğu emrah ses tonuyla. "Niye lan ne oldu durduk yere?" Dedim sesimi yükselterek. Yanlız kalmak istemiyorum orda. "Mel, durduk yere mi? Eminmisin dostum?"
Oha lan Buket hastaydı nasıl unuttum. Hadi daha fazla uzatıpta rezil etmiyim keratayı.
"Peki Buket dostum. Hazır gelmiyorken yatakları düzeltip, bulaşıkları yıkarsın eh tabi çamaşırlarda var onlarada bir el atarsın. Ütülenecekleride ütülemen gerekir. Birde gelmeden seni ararım akşam yemeğini hazırlarsın canım."
Sinsice kahkaha attım, en büyük kozumu kullanmıştım ve yeneceğime emindim. (Yenemedi.)
"Kızım sen bana belamısın? Gelmiyorum işte. Dediklerinde kabulümdür. Şimdi siktir git."
Bu sefer söze Buğra araya girdi. "Melodi çıksak mı artık geç kaldıkta." dedi. "Pardon Buğra cidden kusura bakma, hadi gidelim biz o zaman."
Yol boyunca ikimizde konuşmadık. Aslında bir kaç kere konu açtı fakat kısa cevaplar verip konuları açmadan kapattım. Çünkü niye kapatmıyım.
Sahaya vardığımız zaman aslında 3-5 kişi dışında kimse yoktu. Onlarda Buğra'nın arkadaşı olacak kadar zengin gözükmüyordı.
"Arkadaşların nerde Buğra?" dedim birşeyleri sorgulayarak. Çünkü beni buraya tek çağırmasının tek sebebi romantizim olabilir ve bunu asla istemiyorum!
"Karşındakiler arkadaşlarım." dedi onlara doğru yürüyerek. Bende ona yetişmek için arkasından hızlıca adımlar attım.
"Merhaba, bu Melodi arkadaşlar. Mel bunlar da Su, Melisa, Umut, Eyüp." dedi tanıtarak. Tam memnum oldum diyecekken sözüne devam etti. "Bu gelen sopsuz da Derin." dedi şakacı bir şekilde.
Evet gelen Derin'di. Derin. Bir saniye, Ne?
*
Nasıl spoilerdi ama sjdjd, Diğer bölüm için bildirimlerinizi açık tutun, al dı lav! 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sakar bayan // ethan dolan
Humor09.09.15 ''Düzenli devam eden, ve ilk kez yazılan Ethan Dolan kurgusudur."