7.BÖLÜM: "EV."

818 137 2
                                    

Keyifli Okumalar...

*

Aynı gün, akşam saat 8;

"Ya dostum iki dakka susta şu yemeği yiyelim Buket." dedim sinirle. Iki saat evde kaldı da yaşamadığı ekşın kalmamış sözde.

"Ne, canım sıkılıyor konuşacak kimsem yokki lan sende konuşma, tamam tamam."

"Tribini yerim kız senin." diyerek gittim ve yanına oturdum. "Lan kaşar seviyorum seni biliyorsun ama yorgunum biraz ondandır." diyerek yanağından öptüm.

"Neyse olum, duygusala bağlamada zıkkımlandıysan sofrayı toplıyalım."

"Ya gülüm, bugün sen toplasan olmazmı çok yorgunum lütfen." diyerekten yalvardım ama ne kadar başarılı oldum allah bilir.

"Yok ya. Lan yelloz hergün ben topluyorum zaten bu neyin dramı topla hemen şu sofrayı."

"Lan ne duygusuz piçsin. Insan iki dakka vicdana gelir. Şunun şurasında merdivende yuvarlandık insan uzandırır sen iş yapma gardaşım der ama nerde sende o merhamet be gülüm."

"Ağzımı açtırma istersen Mel. Merdivenden yuvarlanmak senin için su içmek kadar kolay birşey olmuş. Bumudur merhamet?"

"Sende vur beni gardaşım sende yarala. Gelen vuruyor giden vuruyor be." diyerekten odama uçtum. Vakit nakittir.

"Lan bu kadar kolay kurtulamazsın, bekle seni ne işler bekliyor oyunbazcı kaşar."

Diye arkamdan hömkürdü bende takmayarak kulaklığımı takarak müzik açtım. En sevdiğim şarkılardan biri olan Shawn Mendes - Imagination şarkısını açtım ve bir gün bu şarkıyı birinin bana söylemesi ihtimalinin hayalini kurdum. Biliyorum çok saçmaydı çünkü ben bile kendime şu tipimle bu şarkıyı söylemezdim açıkçası.

In my dreams you're with me
We'll be everything I want us to be.

And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time.

Or is that just me and my imagination.

Rüyalarımda benimlesin
Olmak istediğimiz her şey olabiliriz.

Ve burdan bi yerde kim bilir belki bu gece ilk öpüştüğümüz zaman olur.

Ya da bu sadece ben ve hayalimdir.

We walk, we laugh, we spend our time walking by the ocean side.

Our hands are gently intertwined.

A feeling I just can't describe
All this time we spent alone.

Thinking we could not belong to something so damn beautiful
So damn beautiful.

Yürüyoruz, gülüyoruz, zamanımızı okyanusun kenarında yürüyerek geçiriyoruz.

Ellerimiz nazikçe iç içe geçiyor

Tanımlayamadığım bir his
Bunca zamanı yalnız geçirdik,

Böyle güzel bir şeye ait olacağımızı düşünemeyerek.

Kahrolası derecede güzel.

Şarkı bitince tekrar açmak için telefonu elime aldım ve mesaj geldiğini gördüm.

"Aşkım bu gece beni bekle odan da seni görmek için geleceğim."

"Lan piç kurusu kimsin?" Diye mesaj attım çünkü niye atmıyım.

"Sapığınım, gülüm benimle bir gece geçirmek istermisin?"

"Benle bir gece geçirmek mi istiyorsun 'Derin' bunu keşke whatsapp tan atsaydın da zorluk çıkmasaydı."

"Lan o değilde sen tahmin ettiğimden de zeki çıktın he. Ben göt korkusundan sıçardın sandım." Dediğin de aslında mesaja sevinsem mi ağlasam mı bilemedim.

"Beni kendinle karıştırdın, Bay Egoist."

"Lan o değilde sen nasıl düştün merdivenden dkckfojx."

Bu benle dalga geçiyor olmalıydı. Şu an elimde olsa telefonu götüne sokmak için para bile veririm diye sesimi dışa vurdum.

"Ee gel sok o zaman." Gelen sesle başımı kapıya çevirdim. Görünürde birşey yoktu kapıya doğru yürümeye başladım. Aniden çıkan görüntüyle altıma sıçtım resmen.

"Lan dingil öyle girilirmi odaya, hem ne işin var senin burda be."

"Gelirim gelmem sanane be." dediğinde baya beni gülme tuttu çünkü burası benim odamdı ve bana artistlik taslıyordu koçum benim.

"Yani onu bunu bırakta sendeki bu göt ne? Buket seni burda görse bana bırakmaz o senin ağzına sıçar."

"Lan kızım sen safmısın? Ben bu eve bacadan mı girdim sanıyorsun senin nasıl bir hayal gücün var ben anlamıyorum ki. Buket açtı bana kapıyı ilkte itiraz ettide sonra aklıma Umut'u ona ayarlama fikri geldi ona söyledim oda kabul etti."

"Senin aklına edeyim be Derin."

"Gönül isterdi ki bende sana aynı şeyi söyleyebileyim fakat olmayan şeye sıçamıyoruz be Bayan Sakar."

"Lan yeri gelmişken sorayım, niye geldin doğru?"

"Canım istedi geldim, sanane." dediğinde piçimsi gülümsemeyle dikleşti pezevenge bak arkadaş ya.

"Benim de canım seni evden kovmak istiyor, şimdi siktir git polisi aratma bana."

"Olum götün yiyosa arasana bi, dene allah aşkına."

"Of tamam be böğürme." dediğinde sakin olmaya çalışıyordum çünkü her an delirebilirdim.

"Nazikçe söylersen giderim de senin gibi öküz bir kızdan bahsediyoruz nazik olman zor."

"Tamam pekala. Evimden lütfen siktir olup gidebilirmisin Bay Egoist ve piç kurusu?"

*

Bu bölümü unutmamaya çalışın. Ileriki bölümlerde alakası olacaktır. Al dı lav. 💛

sakar bayan  // ethan dolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin