Keyifli Okumalar! 👽Not; Küfür içerir... ☠️
💫
Sabah gözlerimi açtığımda daha alarm çalmamıştı. Kendime niye alarmdan önce kalktığımın lafını sokarak telefonumu elime aldım. Saat 5:28 geçiyordu.
Bugün kampa gidiyorduk.
Galiba bunun heycanı sarmıştı bedenimi. Dün bütün eşyaları hazırlamıştık. Atıştırmalıklar, çadırlar ve ödevi teslim edebilmemiz için yardımcı edevatlar.
Okula saat 12 olmadan varmamız gerekiyordu. Gideceğimiz yer yakın da değilmiş, bu yüzden geceyi otobüste geçirecekmişiz. Kardeşim üniversiteye gidiyoruz bu plan, programlar da ney.
Ama iyi olmuştu.
Sevdim, tuttum bunu.
Elime aldığım telefonu, Instagrama girerek harekete geçirdim. Salak saçma kuduruk insanların storylerini izledikten sonra bir kaç arkadaşımın attığı fotoğraflara yorum attıp ara kısmına girip Derinin profiline girdim. Bir turda 'bu yakışıklı benim sevgilim...' dedikten sonra aklıma dahihane bir fikir gelmişti.
Bugün Derinle resim çekip paylaşacaktım. Hemde ikimizin hesabından.
Kudurun.
K u d u r u n.
Biraz daha oyalandıktan sonra snapchate girdim. Kamera kısmına girdiğim gibi resmimi çektim ve, "uyuyamadım bro!" Yazıp Derinaşkıma yolladım.
Bir kaç saniye daha amaçsızca bekledikten sonra herkesin dışarıda sürtüğü snapleri izleyip banyoya girdim. Temiz bir duş aldıktan sonra havluyla kendimi tekrar yatağa attım. Artık pansuman gerektirmeyen ama olan yerimi temizleyip tekrardan pamukla bantladım.
Temizlik, imanın yarısıdır? Temizlik imandan gelir?
Ne biliyim olum, dedim birden kendi kendime. Allah seni almasın kız Melodi.
Yataktan kalkıp mutfağa gittim kendime çilekli çikolatalı nesfit hazırladıktan sonra kafa atar gibi kaseyi bitirdim. Kirlenen iki parça bulaşığı yıkadıktan sonra odama gidip üsütüme birşeyler giymeye karar verdim.
"Kızım bu ne erkencilik? Ne oldu başına Derin mi düştü?"
"Anne o nasıl bir cümledir, erkencilik ne be?" Dediğimde susturdu beni. "Sus kız, bende bu saate akıl mı kalmış?"
"Lazımsa vereyim bro, biliyorsun sorun değil."
"Ay ay, varsa sende fazladan ilk önce kendine kullan. Aptal kızım benim."
"Anne, sana bu gerçeği söylemem gerek..." dedim üzgün bir şekilde.
"Çocuklar zekalarının %80'nini annesinden alıyormuş. Bil istedim." Dedim kahkaha atarak.
Bir baktım ayol, ordan üstüme üstüme uçan bir füze geliyor.
Pardon füze değil, terlikmiş.
Keşke füze olsaydı.
Terlik koluma sılap diye yapıştıktan sonra konuştum, "Gazi oldum, ana. Canım anam... Bir kere de ıskalamazmı bir insan? İnsafsız, vicdansız anam..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sakar bayan // ethan dolan
Humor09.09.15 ''Düzenli devam eden, ve ilk kez yazılan Ethan Dolan kurgusudur."