43.BÖLÜM: "GERÇEK."

193 15 0
                                    


Keyifli Okumalar...

*

Böyle olsun istemiyordum, gitmek istemiyordum Derin'i bırakmak istemiyordum. Ama bunları istememe rağmen şimdi havaalanında uçağa binmek üzereydik. Derine sadece tatil için gittiğimizi, ve endişelenecek birşey olmadığını söyledim. Endişelenecek birşey vardı, ben yoktum. Ilişkimiz uzaktan mı yürüyecekti? Dayanabilecekmiydik? Ben dayanırdım, beklerdim onu. Ama Derin beni beklermiydi, diğer kızlar? Bunu düşünmek bile istemiyorum. Son kez telefonumun saatine baktım ve biletleri verip o uzun koridorda yürüdük. Herşey bitti. Klişe aşk sahnelerinde olduğu gibi havaalanında bir anda gelip bana sarılıp 'Gitme.' demesini mi? Zaten haberi bile yoktu.

"Suratını asma kızım. Sık sık arkadaşlarını gelip görürsün." dedi babam küçük el çantaları üst tarafa koyarken.

"Konuşmak istemiyorum baba, sussan iyi edersin." dediğimde birşey demeyip yandakı diğer sıra koltuklarına oturdu. Üçlü koltuklarda onlarla oturmadığım için ikili koltuklarda tek oturuyordum. Yanımada bebekli biri otururdu, yolculuk boyunca ağzıma ederdi.

Kulaklığımı takıp başımı pencere tarafın yasladım. Ipod'umdaki müziği değiştirerek farklı bir tane açtım. Dışarıyı izlerken gözlerimin dolmasına engel olamadım. Derin'nin hiçbir haltan haberi yoktu ve duyunca üzülecekti, sakinleştirmek için yanında bile olamıyacaktım. Zaten sinirlenmesinin sebebide ben olduğum içindi.

Burda olmak istemiyorum, istemiyorum diye geçirdim içimden. Acaba şimdi kalkasam, hostesler gitmeme izin verirlermiydi? Tabiki vermezlerdi aptal, niye versinler ki!

Yine ağladım.

"Hadi ama, iki saatir ağlıyorsun. Sıkılmadın mı?" dedi yanımda oturan erkek.

''Sanene amına koyim, sus." diye tersledim. Kimsenin ne dediği umrumda değildi.

"Iyilikten ağlamadığın apaçık ortada. Ağlamana değecek bir şey yok hayatta bunu hatırtlatmak istedim, sadece bu kadar."

"Ya sen ne biliyorsun ki konuşuyorsun? Sana sus dedim." dediğimde cevap vermedi.

"Kemerlerinizi bağlayın..."

*

Uçaktan indiğimizde başım hala dolanıyordu. Çok ağlamaktan, 1 haftadır ortalama olarak az uykumaktandır. Babam düşmiyeyim diye koluma girdi ama kolunu ittim. Kimseye ihtiyacım yoktu, ama bir saniye vardı. Benim Derin'e  ihtiyacım vardı. Ağlamaklı gözlerle telefonu çıkardım, bulanık ekrana baktım. Hayır, ekran bulanık değildi. Ben etrafı bulanık görüyordum. Hemen rehbere girip Derini aradım, sesini özlemiştim.

"Buyur sakar?"

"Daha yeni uçaktan indik, haber vereyim dedim sevgilim, napıyorsun bensiz?"

"Pek birşey yapmadım. Okula gelip gidiyorum işte o kadar."

"Derin, seni akşam görüntlü arıyacağım tamam mı?"

"Tamam güzellik."

"Benim kapatmam gerek, kendine iyi bak." dediğimde, son söylediğim kelime tam çıkmamıştı.

"Hey, hey dur. Sen ağlıyormusun Mel, ne oldu?" dediğinde cevap vermeden kapattım.

*

"Hadi yemeğe bitanem!" diye seslenen annemi es geçerek daha bomboş olan odadaki yatağa oturdum. Cebimden telefonu çıkararak Derini görüntülü aradım.

"Bebeğim! Çok özledim seni... Naber?" Kameraya baktığımda her zamanki mükemmeliğini gözler önüne sermişti. Yani t-shirt'ünü çıkarmıştı.

"Bende seni Derin, ama pek iyi değil. Sana söylemek istediğim birşey var." dediğimde kafasını eğip havaya kaldırdı.

"Ben biliyordum, yani herneyse. Gözlerin ağlamaktan mahfolmuş. Ve... Benden ayrılacaksın değil mi? Emin olki buna asla izin vermem Mel. Aklının ucundan bile geçirme." dediğinde dolmuş gözlerimle sırrıttım.

"Hayır Derin, senden ayrıldığım felan yok. Ama bence sen beni terk edeceksin..."

"Neden böyle birşey söylüyorsun? Beni aldattın mı? Bak umrumda değil, seni çok seviyorum."

"Seni çok seviyorum bitanem, seni aldatmadım. Bunu asla yapmam. Demek istediğim şey..."

"Demek istediğin şey ne?"

"Demek istediğim şey..."

"Melodi, ne sikim geveliyorsun, söylesene artık."

"Biz Bursaya, tatil amaçlı gelmedik. Temmeli geldik..."

''Ne?"

"Dediğim gibi."

"Pekala sakin olmam gerek. Ne yani, bir daha görüşemiyecekmiyiz?"

"Babam sık sık gidersin diyor, bilmiyorum..."

"Tamam sorun yok bitanem, bir planım var..."

*

Yaaay! Nasılda kestim ehehehe. Fikirlerinizi bekliyorum mesela planı nasıl olabillir diye fikir sunabillirsiniz. Al dı lav! -xMinna. 💞

sakar bayan  // ethan dolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin