46.BÖLÜM: "SORULAR."

146 13 0
                                    


Yaaay!

Bur bir yb değil, etkinlik.

Evet efendim, bu bir etkinliik!

Yani bana mesaj atarak birkaç soru sordunuz ve karakterlerin ağzından cevaplamamı istediniz. Bende ona göre cevaplıyacağım. Haydi! 💞

Y.N; Haksızlık olmasın diye kimsenin kulanıcı adını yazmıyacağım. (Çünkü aynı sorudan birkaç tane var.)

*

-1.Soru; "Derin'nin Melodi hakkında hissetiği şey nedir? Bunu yazar olarak veya Derin ağzından yazabilirsin. Teşekkürler."

Derin; Öncelikle soru yolladığın için teşekkür etmem gerekiyor. Benim Melodiye olan duygularım kesinlikle aşktan da öte. Sırılsıklam aşık değiliz çünkü, hava sıcak. Kurursak iş biraz sıkıntı. Biz birbirimize bağlıyız, diğerleri gibi sıradan bir aşk yaşamıyoruz. En önemlisi birbirimizin yanında rahattız ve doğallız.

-2.Soru; "Bir tavsiye vermen gerekirse bu ne olurdu? Derin yerine cevaplarsan sevinirim."

Derin; Hayatını tek birşeye bağlayıpta onun uğruna gitmekten vazgeç. Bir çok şeye yönel. Insanları tek hatasında silersen de yanında bir gün kimsenin kalmayacağınıda unutma. Bu yüzden yapıcı olmaya çalış.

-3.Soru; "Sorum Melodi ve Derin'e. Araba mı Sevgili mi?"

Melodi; Arabanın içindeki sevgili tabikii. Araba şart.

Derin; Araba yani. Araba olunca kızlar gelir, ama kız olunca araba kendi kendine gelemez.

-4.Soru; "Fazla kıskanılmak hakkında ne düşünüyorsun?Melodiye sorum."

Melodi; Muhteşem. Kıskanılmayı seviyorum. Bu beni her zaman mutlu eder, kendimde çok kıskanan birisi olduğum içindie galiba. Derin beyfendisi saolsun.

-5.Soru; "Bu sorum her ikisinede. Sevgilimi, dost mu?"

Derin; Bir gün birisi gidecek gözüyle bakmayın. Benim sevgilim varsa -ki var- o en sevdiğim dostumdur zaten. Sevgili diyorum.

Melodi; Gün gelecek sevgiliniz tüm hayatınız olacak. Ve dostlar azda olsa geri planda kalacak. Bende sevgili diyorum.

-6.Soru; "Sorun Melodiye. Hakikatli bir kaç tane beddua edermisin?"

Melodi; İnşallah televizyonda en sevdiğin şarkı çalarda birden ezan okunur amin.

İnşallah rüyanın en güzel yerinde tualetin gelir, uyanıp gittiğinde de giydiğin terlik ıslak olurda çorabın sırılsıklam olur.

-7.Soru; "Karakter mi Tip mi? Melodi cevaplasın, pls..."

Melodi; Sürekli tipe önem vermem deyip, yakışıklı çocuk geçtiğin de gözlerimi alamayan bir insanım ben. O yüzden tip önemli.

-8.Soru; "Hi guys. Sorum her ikisinede. Ders çalışmamak için gerekli bir neden?"

Derin; Ders çalışmıyorum çünkü, elimde derse dair herhangi bir not olmuyor. Bu kadar net ve reel.

Melodi; Çünkü o kafeler, sinema salonları ve avmler boşuna mı yapıldı? Bizim için yapıldı. Vaktimizi niye derse harcayalım?

-9.Soru; "Sevgilinin geçmişini kurcalarmısın? Soru; Melodiye."

Melodiye; Birinin hayatında ilk olmak isterdim evet. Ama herkesin bir geçmişi var diye düşünüyorum. Eski sevgililerini, beraberliklerini, inanılmaz derecede merak eder ve kinayeyle araya sıkıştırırım. Açık açık soramam.

-10.Soru; "Hayatta en çok neden sıkıldınız? Sorum, ikisinede."

Melodi; Sonsuzluk işaretinin yanına sevgilisiyle çıkma tarihi yazan insanlardan ve bunu her yere kazıyanları görmekten bana bir bunal geldi. Ah bak, yine fena oldum.

Derin; Habersiz resim çeken insanlardan çok sıkıldım, ölselerde kurtulsak. Yoksa resmi sildirmek için sanki mafya ile iş birliğine giriyoruz.

*

Eveeet! Nasıl buldunuz? Yani umarım böyle bir etkinliği beğenmişsinizdir. Yazana kadar ellerim koptu, ayrıca gerçekten onlar olsaydı nasıl cevaplardı diye düşünüp tıpa tıp aynısını yazmaya çalıştım. Al dı lav. Haydi yıldızları parlatın! 💞

sakar bayan  // ethan dolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin