Deel 4

2K 101 5
                                    

Ik kijk heus niet naar Rafael. Maar er is iets aan hem die ik in geen enkele jongen kan zien. Pfd, doe normaal Fatii, dit kan echt niet. Na de les pak ik mijn spullen bij elkaar en opeens komt Rafael naar me toe. Aubb, laat hem niet naar me toe komen!!!

Rafael : heeyy, meid van daarstraks.
Fatima : oh heyy, ik had je niet gezien. (natuurlijk wel, ik stond hem de hele tijd in de gaten te houden)
Rafael : Mijn naam is Rafael.
Fatima : leuk (wat moest ik anders zeggen??)

Het is een tijd stil en ik merk dat hij mijn naam wilt weten.

Fatima : wel, ik moet maar eens naar mijn volgende les.

Dan ben ik weg. Zo snel mogelijk uit zijn buurt. Na al mijn lessen, loop ik naar mijn auto. Ik stap in en wil net wegrijden tot ik Rafael zie. Daar met een blond meisje. Wat had ik dan gedacht??? Hij is geen moslim en dat zorgt ervoor dat ii van mezelf walg. Thuis ren ik naar mijn kamer. Morgen moet ik een opstel afhebben. Die gaat weer eens een strijd worden.

Yemma : FATIMAA KOM EENS HIERR!!

Dat wil ik niet, niet na wat er gisteren is gebeurd toen mijn moeder het niet voor me had opgenomen. Toch loop ik naar mijn moeder. Gelukkig is bezoek weg.

Fatima : wat is er?
Yemma : ik wou je spreken over gisteren.
Fatima : ik denk niet dat er veel te vertellen valt.
Yemma : sorry, benti, dat is alles wat ik wil zeggen.

Mijn moeder meent het. Ik knik en omhels mijn moeder.

Fatima : geeft niet, yemma.

Mijn vader roept dan dat ik verder moet zwijgen omdat hij het nieuws aan het volgen is. Gevaarlijjkkk als mijn vader naar het nieuws kijkt. Ik ren terug naar mijn kamer en maak mijn opstel verder af. Op mijn laptop zie ik opeens een verzoek op de site van de universiteit. Ik klik erop.

Rafael Gordanio : nieuwe student voor 1 jaar.

Dan zie ik het gezicht van Rafael. Pfff, waarom kan ik hem niet hebben?? Dan schrik ik door mijn eigen gedachten. Hij is geen moslim!! Schaam je, zeg ik tegen mezelf. Ik klik alles weg en sluit mijn laptop af nadat ik mijn opstel heb afgerond.

Salim: DIKZAAKKK!! KOM ETENN
Fatima : IK KOMMM!!

Beneden zie ik geen eten. Mijn ouders zijn blijkbaar ook weg. Alleen Walid en mijn broer.

Fatima : waar is het eten?
Salim: ik zei toch, geef me die tientje nu
Walid: je had echt gelijk man, hier
Fatima : hebben jullie net over mij gewed???
Walid en Salim: jaa

Menen ze dees?? Ze hebben ook niks te doen in hun leven.

Salim : oke maak nu iets te eten voor ons.
Fatima : in je dromen!!
Walid : aubb, hijabi, de boyss komen zo.
Fatima : dit meen je niet??? Is het hier feestje ofzo?

Toch maak ik iets te eten. Zoals ik wel gewend ben om te leven met zoveel gasten.

Rafael :

Nou heb ik eindelijk de leukste meisje ooit ontmoet en wilt ze niks van me hebben. Waarom niet? Ze kon me niet eens aankijken. Wat ik wel bewonder, want dat toont aan dat ze schaamte kent. Ik zit nu met mijn goede vriend Mo te zitten. Ikzelf heb geen broers of zussen en mijn ouders wonen in Portugal.

Mo: waar denk je aan, vriend? Je spaanse vriendin van daarstraks?
Rafael : neee, ze is niet mijn vriendin, ze is familie van buren van ons in Portugal.
Mo: maar je lijkt wel afgeleid. Praat a sahbi!
Rafael : ik denk dat ik verliefd ben, op het mooiste meisje ooit.
Mo: wat goed man!! Hoe heet ze?
Rafael : Geen idee, maar ik kom het nog te weten.

En hiermee heb ik officieel tegen iemand gezegd dat ik verliefd ben op dat hoofddoek-meisje. Ben ik verliefd? Ik kan haar maar een dag. Toch voelt het zo. Nog nooit heb ik zoiets sterk gevoeld.

Niet wetend wat voor chaos er veroorzaakt zou worden...

In Love With Who?! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu