In ons huis in Marokko aangekomen, zet ik al onze koffers binnen. De kleine zakjes enzo doe ik morgen wel. Salim loopt direct naar de badkamer en als ik hem was dan zou ik snel doen, want ik moet me ook nodig opfrissen. In de boot zag ik eruit als shen monster en iedereen bleef uit mijn buurt. Ik meen het hé! Op mijn gsm zet ik nieuwe simkaart, waar ik internet heb van Marokko. Het duurt wel lang voordat ik echt goed kan chatten, maar ik stuur een Sabrina dat ik goed ben aangekomen. Ook vertel ik dat ik Rafael heb gezien. Als Salim de badkamer uitloop , ren ik naar binnen. Weet je hoe goed het voelt om eens te douchen?? Ik voel me net holbewoner. Na de douche doe ik de woedoe en ga bidden in mijn kamer. We hebben in Marokko een grote huis. Met drie verdiepingen. In de onderste vind je twee grote salons, die gebruikt worden voor gasten. Vrouwen en Mannen. Dan nog de wc en badkamer en een keuken. De tweede verdieping heeft ook een keuken, vier kamers met in elke kamer een badkamer. En dan de derde verdieping, is gewoon het dak. Wel een aparte kamer waar je kunt koken als er gasten zijn, meer voor de kokkinnen die we dan inhuren. Ik ben klaar met bidden en loop naar de tweede verdieping. Ik zoek de sleutels van mijn kamer en stap naar binnen.
Wat is het lang geleden!! Ik heb het echt gemist, Marokko. Maar nu zijn we hier. Ik bel mijn ouders om te vragen wanneer ze gaan aankomen, maar ze nemen niet op. Ook goed. Vanuit mijn kamer kan ik gewoon de tv beneden horen. Salim weer die een match volgt. Hoezo wilt hij aan een vrouw komen?? Ik loop naar mijn bed en ga liggen. Wat goed. Morgen als mijn ouders er zijn, zullen we wel gedag zeggen tegen onze buren. Onze buren van Nederland. Ik heb gezien dat ze hier al zijn. Wat goed, want ik heb Sara en Yasmin echt gemist! Ik loop naar de salon waar mijn broer zit.
Salim: misschien trouw ik gewoon met Yasmin.
Fatima: jaa, alsof zij dat zou willen.
Salim: dan ga ik gewoon over naar Sara.
Fatima: woowww neee!!! Dat is het laatste dat je een meid mag aandoen!!
Mij broer denkt echt nooit na over de gevoelens van meisjes. Als er op onze deur wordt geklopt, word ik bang. Awilii, wie kan dit zijn?? Zo laatt?? Zachtjes loop ik naar de deur met Salim achter me.
Fatima: shttt (flusiterend)
Salim: ewaa doe niet moeilijk, open de deur gewoon.
Ik kan hem wel slaan hé!!! Ik open de deur en zie Yasmin. Ze is een meid van 20 en heel lief. Haar oudere zus Sara is denk ik van mijn leeftijd maar ik schiet meer op met Yasmin. Yasmin glimlacht naar me en omhelst me.
Yasmin: lieverdd!!! wat heb ik je gemist!!
Salim: ik jou ook schat!!
Fatima; ze had het tegen mij, ezel!!
Ik omhels Yasmin goed en laat haar naar binnen. Dan beginnen we te praten over vroegen en alles wat er is gebeurd. Ik krijg te horen dat Sara is getrouwd. Ergens vraag ik me af wanneer het mijn beurt zal zijn en ik denk dat iedereen zich dat afvraagt.
JE LEEST
In Love With Who?!
RomanceIn weinig woorden kan ik dit verhaal beschrijven als: Wat als niemand de liefde van je leven accepteert? Ik vertel in dit verhaal over een 22-jarige meid Fatima die nog niet getrouwd is en nooit verliefd is geworden. Dan komt ze een jongen tegen die...