Deel 13

1.5K 84 0
                                    

Wafaa gaat trouwen met hem?! Ik zie dat ze naar me toe wil stappen, maar ik zeg snel tegen mijn moeder dat ik naar de wc ga en ren weg. Ze gaat dus trouwen met Ilyas. Ongelooflijk! Wie is Ilyas nu hé? Wel hij is de stomste, schijnheiligste persoon ooit!!! Hij klikte altijd bij mijn broer omdat ik gewoon met Walid praatte. En wat deed mijn broer Salim?? Hij verkocht Ilyas voor eens en voor altijd een klap. Want zo is mijn broer, hij gelooft mij in plaats van zo'n bouizan! In de wc ijsbeer ik en na langeeee tijd kom ik er weer uit. Gelijk zie ik Wafaa. Ze kijkt me droevig aan.

Wafaa: ik weet wat je denkt, lieverd, maar hij is echt veranderd.

Fatima: ik weet niet, Wafa... Is hij echt veranderd?

Wafaa: jaa, anders zou ik nooit mijn leven met hem willen delen. Geloof me, Fatii, hij is echt mijn alles. Wil je hem een kans geven?

Fatima: ik ben gelukkig als jij dat bent, ik wil gewoon niet dat je achteraf spijt krijgt.

Wafaa: nee, maak je over mij geen zorgen.

We omhelzen elkaar en samen lopen we de kleine zaal binnen. Er zijn niet veel mensen uitgenodigd aangezien het maar verloving is en ik ben niet normaal gelukkig. Vooral omdat Ilyas na het wisselen van de ringen is weggegaan. Ik heb geen behoefte om het gezicht van een verrader te zien. Met Wafaa ga ik naar de dansvloer en beginnen we te dansen. Samen met alle andere dames.

Wafaa: wanneer ga jij eens trouwen?

Fatima: als ik de juiste man ontmoet, ik heb nog steeds niet de juiste man gevonden die goed genoeg is om met me te trouwen.

Maar dat meen ik niet. Rafael is goed genoeg! Hij is bekeerd, hij heeft iemand proberen te helpen en ik heb totaal geen idee wat mijn ouders daarvan zouden zeggen. Pluss hij wou me iets zeggen vandaag, maar ik heb hem totaal in de steek gelaten en genegeerd. Pff, wat voel ik me nu stom. Zal ik het rechtzetten??

Fatima: ik ga ff bellen, kom zo terug.

Snel loop ik de drukke zaal uit en pak mijn gsm. Ik toets het nummer van Sabrina in en leg de telefoon aan mijn oor. De gaat af en dan hoor ik Sabrina's stem.

Sabrina: hallo??

Fatima: Salaam Walikoem, met mij, Fatima.

Sabrina: ah jaa, Walikoem Salaam! Wat leuk dat je even belt!!

Fatima: vind ik ook, ik ehm.. wilde je vragen over Rafael..

Sabrina: jaa, ik zal hem ook missen.

Fatima: hoezo??

Sabrina: hij is naar Portugal!

Fatima: waaromm??

Sabrina: op vakantie, aan de telefoon klonk hij erg droevig, misschien mist hij het daar ofzo..

Omgg, misschien komt het door mij!!!!!!!!!!! Hij zag er ook verdrietig uit toen ik niet met hem wou praten. Ik blijf even praten met Sabrina en dan hang ik op. Wat wou ik graag dat ik had geluisterd naar wat Rafael te zeggen had! Het klonk belangrijks. Iets over toekomst en dood. Denk je dat het zou gaan over onze toekomst? Die van mij en Rafa? Ik hang op en besluit om alles even te vergeten. Gewoon feest te gaan vieren op de verloving van mijn beste vriendin!!

In Love With Who?! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu