(Medyada sırasıyla Rüzgar Asya ve Denizhan)
Kafam karma karışık bir şekilde uyandım.Gecenin verdiği etkiyle doğru banyoya gittim.Duş aldıktan sonra Asya'nın odasına girdim ve yanına oturdum.Asya yavaşça gözlerini açarak bana baktı ve
"Ne var?" dedi.
"Hiç sadece bakıyorum.Ne yani insan kardeşine bakamaz mı?""Tabikide bakabilir ama bu onu uyandırma hakkı vermez."
Nedense bu cümleler biraz tuhafıma gitmişti.Çünkü Asya hiçbir zaman kardeş muamelesi görmek istemezdi.Bense onu ikiz kardeşimden çok küçük kız kardeşim olarak görüyordum.Çünkü düşündükleri ve yaptığı hareketler birbirine hiç uyuşmuyordu.Ama şuanki sözleri resmen Asya'nın kişiliğine meydan okuyordu.Tamam kabul ediyorum Asya düşünceli biridir ama yaptığı hareketler bizim okuldaki çömez çocuklarını aratmaz.Neyse Asya'nın odasından çıkıp kendi odama gittim,hızlıca kurulanıp giyindikten sonra Asya'ya bağırdım.
"Hadi Asya bak dersi kaçırıcaz!"
"Aman iyi be geldik işte yalnız dün gece ne olduysa kafam 1500"
"Hadi hadi yarım saattir seni bekliyorum."
"Aman aman geldik Deniz bağırıp durma işte"
Hızlıca ayakkabılarımızı giyip arabaya bindik.Yaklaşık olarak yarım saat sonra okulun önündeydik.
Okula girip yemekhaneye indik kahvaltı tabaklarını alıp doğruca Rüzgar'ın yanına geçtik.Asya ve Rüzgar'ın canım cicimli konuşmalarından bıkıp daha güncel konuları açayım dedim.
"Abi dünkü parti nasıldı ama ya hala kendimde değilim."Rüzgar artık ciddi moda geçip
"Aynen en son oynadığımız şişe çevirme harikaydı meğersem bizim kızlar o kadar da masum değilmiş!" Diyerek kahkaha attık."Cidden dün gece neler oldu abi ya kızlara seninkiler kaç beden diye sorduğumuzda utanıp ağlarlar ama dün neredeyse bütün herkes vurdurdu amk.Dur bakalım acaba bugün nolucak?"
Kahvaltılarımızı yapıp doğruca sınıfa girdik.Dersler acayip sıkıcı olduğu için öğleden sonra okuldan çıkıp bir kafeye oturduk.Sanki Rüzgar'ın içinde bir sıkıntı vardı tam anlayamadım Asya tuvalete gidince Rüzgar'a sordum.
"Bir şeyin mi var abi? Biri canınımı sıktı hani sıkan varsa halledelim."
Rüzgar derin düşüncelerinden uyanıp bana odaklandı ve
"Yok be abi bugün İstanbul'dan kuzenim geliyo bizim okula kaydını aldırmış onun için biraz endişeleniyorum.Çünkü bize ayak uyduramaz bunu sende biliyorsun."
"Belli olmaz oğlum belki çok çabuk ortama adapte olur bu işler karışık."
Rüzgar hafif bi endişeyle hafifte bir tebessümle
"Belli olmaz diymi?!"
2 3 dk sessizlik olduktan sonra Asya geldi yemeklerimizi yiyip evlere dağıldık.Asya odadan bana seslenince
odasına girdim ve ne olduğunu sordum.
"Rüzgar'ın kuzeni gelmiş haberin olsun diyecektim.""Ee bana ne Rüzgar'ın kuzeni benim kuzenim sayılır o benim diğer kardeşim bunu sende biliyorsun hatta seninde kardeşin olacaktı ama yanlışıkla sevgili olmuşsunuz."
Dedim ve omzuna hafif bir yumruk vurdum. Asya'da güldükten sonra yanağından öpüp iyi geceler ben yatıyorum dedim ve odama geçip yatağıma geçtim kendi kafamda kısa bir değerlendirme yaptım. Ben niye böyleydim? Bu travmadan sonra niye eskisi kadar mutlu değilim? Bu sorularla kafamda cebelleşirken uyuya kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.