#29# Gizli Numara

21 3 6
                                    

Uyandığımda Asya'nın telefonu çalıyordu. Arayanın kim olduğuna bakmak için telefonu aldım. Gizli numaraydı. Çok büyük olasılıkla arayan Rüzgâr'dı. Sırf biraz daha küfretmek için açtım. Telefondan aşırı derecede müzik sesi geliyordu. Bu sesi çıkarmak için ya telefonu hoparlörün yanına gitmeniz gerek yada kendiniz müziği yapmanız gerekti. Bunu Rüzgâr yapamazdı. Çünkü bu tür romantik şeyleri benden öğrenirdi.

"Alo?"

"Müzik sesinin içinden erkek ağlama sesini zar zor duymuştum."

"Rüzgâr ebeni sikiyim." Diyip telefonu kapatmıştım. Belkide oydu belkide değil bilmiyorum. Ama her şekilde ebesini sikebilirim.

Sabah, Uzel tarafından yanağımdan öpülerek uyandırıldım. Elini tutup öptüm. Asya daha uyanmamıştı.
"Nasıl koltuk rahat mıydı?"

"Senin boynun kadar değil bebişim."

"Hadi mayonu giyin kahvaltıdan sonra doğru havuza gideriz."

"Tamam sen giyindin mi?"

"Evet içime giyindim."

"Gidip giyiniyom hadi görüşürüz."

Giyindikten sonra odaya geri döndüğümde Asya makyaj yapıyordu.

"Bişi dicem. O makyaj suyla akmaz mı?"

"Yok bu suyla geçmiyo. Hem neyse ne Deniz. Kızların işine burnuna sokma."

"Aman iyi hadi acıktım."

Kahvaltı ederken Asya burnuma nutella sürmüştü.

"Demek savaş istiyorsun Asya Hanım. Savaş isteğiniz kabul edilmiştir."
Diyip burnuna nutella sürdüm. Bununla kalmayıp kaş ve bıyık bölgesine de sürmüştüm. Onu mutlu görmek hoşuma gidiyordu. Onun için her şeyi yapabilirdim.

"Yaaa Deniz. Şu halime bakar mısın?"

Diyip kaş ve bıyık bölgesini peçeteye sildi.
"Burnunu unutmuşsun."

"Yoo bilerek silmedim. Fotoğraf çekinicez."

"İyi peki öyle olsun."

Fotoğraf çekindikten sonra baktığımda aslında Asya ile uzun süredir fotoğraf çekinmediğimiz aklıma gelmişti. Havuza geldiğimizde Uzel de fotoğraf çekinmek istemişti.

"Tamam hayatım sen arkanı dön elimi tut. Hani varya klasik sevgili pozu. Ondan verelim de üstüne, altını kapatacak bişi giyin. Maşşallah yani."

Gülümsemiştim. Hafif bir tokat atarak bana sarılmıştı. Üstüne uzun salaş tarzı bir kıyafet giyindikten sonra fotoğraf çekindik ve havuza atladık.

Akşama doğru havuzdan çıkınca doğru odaya duş almaya gittik. Yemek yedikten sonra da serbest zaman dilimiydi. Birazdan eğlence başlayacaktı.

"Bugün eğlencede ne var?"

"Bilmiyorum aşkım. Ama çok sıkıldım. Biz hiç beklemeden bara mı gitsek?"

"Bilmem olabilir."

Bara gidip kendime kırmızı şarap aldım. Daha önce bir kaç kez denemiştim. Uzel de iyice içkiye ve küfre alışmıştı.

Uzel'in ağzından devam
Deniz iyice sarhoş olmuştu. Ne zaman sarhoş olsa konu hep bel altına gelse de bu sefer konuyu getirmemişti.

"Deniz istersen gidelim?"

"Hayır ya ne gitmesi? Seninle konuşacaklarım var."

Asya da bizimle beraber içki içiyordu.

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin