Medyada lotus çiçeği
Uyandığımda odamdaki duştan su sesleri geliyordu. Büyük olasılık Uzel duş alıyordu. Ben de biraz daha yataktan kalkmayarak keyif yaptım. Uzel duştan çıktığında üzerinde havlu vardı. Bornoz varken neden havlu kullanmıştı ki?
"Bornoz vardı bebeğim. Neden havlu kullandın?"
"O bornoz senindi. O yüzden."
"E ne olcak? Aynı tişörtü giyiyoruz. Bornozu da kullansaydın."
"Yok ya sevmiyorum öyle. Hem nereni sildiğin belli değil. Hem böyle daha güzel."
"Peki madem."
Diyerek yataktan kalkıp tuvalete girdim. Elimi yüzümü yıkayıp on dakikalık duşa girip çıktım. Üzerime bir şeyler giyip aşağı kata indim. Kahvaltı masası hazırdı. Yemek yerken Uzel:
"Bugün napıyoruz?""Bilmem napalım aşkım?"
"Alışveriş merkezine mi gitsek?"
"Olur. Alış veriş yaparsın."
"Asya sen napıcaksın?"
"Ya Batu'yla takılcam."
"Vaay nereye gideceksiniz?"
"Valla bilmiyorum. Bildiği güzel bir kafe varmış. Oraya götürecekmiş."
"İyi o zaman herkes sevdiğiyle takılsın."
"Ya ama Deniz giyecek hiçbir şeyim yok burada."
"Ya giyersin Asya'dan. Bizim Asya ile uyumlu çok kıyafetimiz var. Hem beden ölçülerin tutmuyor mu?"
"Ama hep ondan giyiniyorum. "
"Giyin kız. Bişi olmaz. Arada bende senden giyinirim belki."
"Bak sorun yok işte. Niye bu kadar kafaya taktın?"
Kahvaltımızı bitirdikten sonra altıma siyah kot, siyah v yaka tişört ve siyah deri ceketi giyerek hazırdım. Banyoya gidip lenslerimi takıp saçlarımı yaptım. Son bir parfüm sıkma ile muhteşem görünebilirdim. Aşağı indiğimde Uzel makyaj yapıyordu. Bir an aklıma bir soru geldi.
"Uzel sence motor mu araba mı?"
"Ne açıdan?"
"Yani hangisi daha güzel?"
"Motor. Sence?"
"Bence araba ya. Şöyle siyah bir BMW alıcam. İçi beyaz oh mis. Motor da güzel ama araba daha güzel."
"Neyse. Makyajım olmuş mu?"
"Olmuş galiba. Hadi gidelim."
Alışveriş merkezinde saatlerce dolaşırken istemsiz olarak sürekli arkama baktım. Üç tane kız nereye gitsek bizi takip ediyordu.
"Aşkım galiba takip ediliyoruz."
"Kim bizi takip ediyo?"
"Çaktırmadan arkamızdaki üç tane kıza bak."
Uzel bana sarılmıştı ve çaktırmadan oradaki kızlara baktı.
"Aynen fark ettim. Niye takip ediyorlar ki?"
"Eee galiba bizi beğenmişler ve biraz kıskanıyor olabilirler."
"Üzüldüm ya."
"Niye?"
"Onların yok ve biz çok mutluyuz."
"Onlar da bulur bir gün. Hem belki beni kesiyorlardır."
"Ne? Seni niye kessinler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.