#15#Göz Yaşları

31 4 0
                                    

Uyandığımda saat 10.00'du. Göğsümde uyuyakalan Uzel'e baktığımda onun hala nasıl bu kadar tatlı ve güzel olduğunu düşünmeden edemedim. Yanağından öpüp telefonuma uzandım. Gizli numaradan bir numara. Acaba kim beni trolleyecekti merak ettim. Uzel'i uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktım ve lavoboya gittim. Aynadan yüzüme baktığımda baya kötü bir durumdaydı. Aşağı kata inip uyanan varmı diye kontrol ettim ama kimse uyanmamıştı. Bende odama çıkıp Uzel'in yanına geri yattım. Geri yatmamla göğsüme yaslanması ve bana sarılması bir olmuştu.

İnsan görmeden birini sevebilir miydi? Görmeden dediğim kastım önceden çok iyi tanıdığı ama sonra bir daha görüşmeme olasılığı olan birini sevebilir miydi? Sevmek denilince akla sevgili aşk gelir neden? İnsan evcil hayvanını yada annesini kardeşini sevemezmiydi? Her şey çok karışık.

Uzel'in telefonunun titreşmesiyle düşüncelerime mola verdim ve onun telefonuna uzandım. Telefonunu açtığımda instagramdan güncelleme gelmişti. Güncellemeyi biliyordum bana daha önceden gelmişti. İlk fotoğrafı ikimizin fotoğrafı olsun istediğim için uyurken bizi çektim.

Hala uyanmıyordu. Onu uyandıracak kadar gaddar ve kötü değildim. Odamdaki play-station'ı açıp oyun oynamaya başladım. Telefonuma gelen bildirimle irkilip oyunu durdurdum. Gelen mesajı açtığımda sadece faturalar yazıyodu. Telefonu kapatıp oyuna geri döndüm ama oyunda beni sarmıyordu. Çok fazla sıkılmıştım. Uzel'i uyandırmak istemiyordum. Bu yüzden piyanomun başına geçip sesini baya bi kıstım. Çalıştıkları şarkıyı dinleyip piyanoda çıkartmaya çalışıyordum.

Aslında Hayko Cepkin dinlerdim. Kabul ediyorum tarzı normal insanlara göre biraz değişik ama konu saçı veya giyimi değil konu sadece çıkartmış olduğu müzik ve adamın müziği iyi.

Çıkartmıştım bütün notaları. Elime şarkı sözlerinin olduğu defterimi alıp sözleri yazdım. Hem çalıp hem söylüyordum.

Unutulur mu gök yüzü?
Yitirir miyim bu gül yüzü?
Birer birer neyim kalır?
Geriye baksamda

Solar mıyım gündüz gece?
Güneşim yoksa bu son hece
Birer birer neyim kalır?
Geriye baksamda

Zehirlendi dudaklarım
Çocukken nasıl ağlardım?
Birer birer neyim kalır
Geriye baksamda

Ne kaldı bak ellerimde?
Biliyorum gülüyorsun
Her adımım da derine
Ölüyorum

Ne kaldı bak ellerimde?
Biliyorum gülüyorsun
Her adımım da derine
Ölüyorum

Törpülenmiş tırnaklarım
Güçsüzdüm bende avlandım
Birer birer neyim kalır?
Geriye baksamda

Her şeyim olmuş bilmece
Çözdükçe gördüm işkence
Birer birer neyim kalır?
Geriye baksamda

Bir başıma kaldım şimdi
Nerde hata yaptım bilmem ki?
Birer birer neyim kalır?
Geriye baksamda

Ne kaldı bak ellerimde ?
Biliyorum gülüyorsun
Her adımım da derine
Ölüyorum

Şarkıyı bitirmemle Uzel'in kafama yastık atması bir oldu uyku sersemliği ile mırıldanarak

"Ya Deniz bi sus valla evlendiğimizde yatak odamda piyano istemiyorum. Sabah sabah gel yat uyu işte."

Yatağa gidip yanına uzandım ve yanağını öptüm.

"Hadi kalk bebeğim ya. Sabah 11 hadi kalk. Bak eğer kalkarsan sana bir şey göstercem."

Gözlerini açmadan bir elini çenesinin altına koyup diğer elini benim fazla olmayan karın kaslarıma koyup

"Ne göstereceksin aşkım ya?"

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin