Uzel'in ağzından devam
Babamla Deniz karşılıklı oturmuş rakı içiyorlardı. İçimden Deniz'in ağzından bir şey kaçırmaması için dua ediyordum."Söyle bakalım Deniz. Sence ben iyi biri miyim?"
Deniz direseklerini masanın üzerine koyup çenesini dayadı.
"Evet. İyi birisisin."
"Nerden biliyorsun?"
"Ben bilirim. Bakışlarınız merhametli bir kere. Sizin gibi insanlar, benim gibi öksüz ve yetimlerin son umududur."
"Sen öksüz ve yetim değilsin ki oğlum."
Deniz'i bu laf kızdırmıştı. Masaya yumruğunu vurup
"Benim annem ve babam yok!"Herkes susmuştu. Deniz rakısından bir yudum daha alarak annemin gözlerinin içine baktı. Çok fazla dikkatli bakıyordu. Bir anda kafasını çevirip babamın gözlerinin içine bakmaya başladı. Tekrar anneme dönüp
"Senin ilk aşkın kim?"
"Kemal Amca'n işte."
Cıklayarak kafasını arkaya attı.
"Hayır, değil. Ona bakışların aşk gibi değil. Hürmet eder gibi. Aşığın bakışı böyle olmaz."Babam bardağına rakı koyarken
"Aşığın bakışı nasıl olurmuş?""Aynen böyle."
Diyip başını bana çevirdi. Çok masum bakıyordu. Başını masaya koyarak bana bakmaya devam etti. Ben de ona bakıyordum ama uzun uzun değil."Uzel'i ne kadar çok seviyorsun?"
"Çok seviyorum."
"Onunla ne yapmaktan en çok zevk alırsın?"
"Sarılmak, boynundan onu koklamak ve en çokta onu ısırmak. Çünkü Uzel çok tatlı bir insan vee ben onu çok seviyorum. Artık hayatımda sadece iki kız var. Biri Uzel diğeri Asya bir de doğmamış çocuğum. Diğer kızlar öğk."
"Uzel'in nesini seviyorsun?"
Bana bakıp saçlarını düzeltti ve dudaklarını ıslattı. Bana bir şey diyecekken babama döndü ve
"Gülüşü.""Nasıl gülüyor?"
"Hayat verici gülüyor. Yani gülüşünü görünce kalbimde bir şeyler oluyor, karnımda kelebek uçuyor. Diyeceksiniz ki hâlâ mı oluyor? Evet hala oluyor. Onun elini tutunca çocukca seviniyorum. Onu görünce ellerim dolaşıyor ayaklarım dolanıyor. Boğazım düğümleniyor."
"Peki Uzel sana ne yapar?"
"Bu kız beni sever, öldürür, bana güzel hayaller gördürür."
(Evet biliyorum şarkıdan alıntı.)"Ne hayaller kuruyorsun?"
"Bilmem. Hayallerimi aklımda tutmuyorum. Çünkü kurmak çok zevkli."
"Anneni özlüyor musun?"
"Nerden çıktı bu soru?"
"Aklıma geldi."
"Hayır, ondan nefret ediyorum! Ondan midem bulanıyor. Sevmiyorum onu. Keşke ölseymiş yada ben olmasaydım."
"Neden bu kadar çok nefret ediyorsun? Daha üç gün önce onun için ağlıyordun?"
Bu sorunun cevabını ben de merak ediyordum. Eğer ben de ona yanlış bir şey yapsam anında bu kadar hızlı mı pes edecekti?
Deniz'in sinirlendiği her halinden belliydi. Masmavi gözlerinden alev topu sıcaklığı vardı. Şu an ondan korkuyordum.
Masaya yumruğunu gerçekten çok sert bir biçimde vurduğunda bağırarak
"ONU SEVMİYORUM. EĞER ŞUAN YAŞIYORSA ÖLSÜN GEBERSİN PİSLİK."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.