#36# "Unutur muyum?"

33 1 0
                                    

Bir fantazi bölümüyle karşınızdayım. İyi okumalar. Bölümün ortasında medyaya anlam verirsiniz. 😁😁😁 

Anahtarla kapıyı açtığımda Uzel üzerime doğru düşmüştü. Çok fazla içmişti. Ona bu kadar fazla içmemesini söylemiştim ama beni dinlememişti.

"Deniizzz! Babam bana çok kızacak."
Apartmanın ortasında kahkaha atarak apartmanı inletmişti. Elimle ağzını kapatıp içeriye aldım. Evde kimse yoktu. Uzel'i oturtup kahve yapmaya başladım. Kahvesini getirdikten sonra saçma sapan şeyler söylüyordu. Çok komiğime gitmişti çünkü onun bu hali görebileceğim en masum ve savunmasız haliydi.

Kahveyi zorla içirip kendisine gelmesine bekledim. Bir iki saat sonra daha iyi durumdaydı. Ben de koltuğa oturup Uzel'in uyumasını bekledim. Ama bir türlü uyumuyordu.

"Aşkııım. Biz seninle ne zamandır çıkıyorduk?"

"Beş yıl galiba."

"Oha o kadar olmuşmu? Nasıl benden sıkılmadın ki?"

"Bilmem. Sıkılacak bir insan değilsin. Kafa dengimsin."

Bacaklarını bacaklarıma uzatıp bana yaklaştı ve başını göğsüme yasladı.

"Ben bir babana haber veriyim."

Kalkacakken kolumdan tuttu. Ona baktım. Elinde telefonumu tutuyordu. Nasıl aldığını anlamamıştım ama telefonumu alıp Kemal Amca'yı aradım.

"Alo baba, Uzel bende merak etmeyin. Burada uyuya kaldı. Uyandığında aramasını söylerim."

"Tamam hadi iyi geceler."

Kemal Amca'ya biraz yalan söylemiş olabilirdim ama içki içtiğini ve çok fazla sarhoş olduğunu söylersem bana kızacaktı. Böyle bilmesi daha iyiydi.

Uzel eliyle göğsümü kaşıyordu. Hoşuma gitmişti. Bir an kafasını kaldırdı. Ona bakıp gülümsedim. Bana yaklaşıp gamzemden öptü. Burası, onun öpmeyi en sevdiği yerdi. Gamzemi öptükten sonra boynumu öpüyordu. Ne değişik fantezimiz vardı. Normalde benim bu hareketi yapmam gerekirken o bana yapıyordu.

Eli tişörtümden içeri gitti. Sırtımı tırnaklarıyla çiziyordu. Ben bir şey yapmıyordum. Sadece kendimi ona bırakmıştım. Ayağa kalkıp kucağıma oturdu ve dudaklarıma yapıştı. Karşılık veriyordum. Gözlerimi kapatmamıştım. Oda kapatmayıp bana bakıyordu. Bir an bu olay çok komiğime gitmişti ve gülümsedim. O da kahkaha atmıştı.

Kendisini geriye doğru atmıştı. Düşmesin diye ona sarıldım. Elleri hala sırtımda bana gülümseyerek bakıyordu.
"Düşmemden mi korktun yoksa?"
Kahkaha atmıştı. Ben de gülümseyerek
"Evet. Şuan düşersen baya bir komik olur."

Bana dahada yaklaşarak tişörtümü çıkartmıştı. Elleriyle bütün vücudumu dolaştıktan sonra tekrardan dudaklarıma yapıştı. Artık bundan sonrasına karışmıyordum. Çünkü şuanki aldığım zevkten başka hiçbir şeyde almamıştım.

Elleri ellerimi tuttu ve tişörtünü çıkarmasına yardım ettim. Üstünde badisi ve sütyeni vardı. Bu haliyle bile beni çıldırtmaya yetiyordu. Tekrardan badisini çıkarttığında siyah sütyeni ile karşımdaydı.

"Bakıyorum da beğendin galiba?"

Gülümseyerek
"Evet. Rengi güzel."

"Daha fazlasına var mısın?"

"Yanlış bir şey yaparsak?"

"İstemiyor musun yoksa?"

"Seninle sevişmek için elimden gelen her şeyi yaparım ama sonuçları beni korkutuyor."

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin