#4# Sarhoşluk

93 6 1
                                    


Sabah kalkmak istemeyerek uyandım. Dünkü rezillikten sonra kimsenin yüzüne bakacak suratım yoktu. Hangi akılla Asya'nın odasına girip fotoğraf çekecekken Hilal'e yakalandıysam. Allah'tan Hilal bağırmamıştı ama beni sadece boxerımla görmesi biraz rahatsız etmişti. Normalde hiçkimseden utanmazdım ama nedense O kızdan utanmıştım. Bu sefer aynı hatayı yapmamak için okul üniformamı giyidim ve tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradıktan sonra kapıyı açtığımda karşımda bir Hilal belirdi. Yüzüm istemedende kızarsa da günaydın demek zorundaydım.

"Günaydın"

"Bak dün gece hakkında konuşmak istiyorsan konuşalım hiç kimseye bahsetmem diğer kızlar gibi dedikoducu değilimdir."

Bu kız düşüncelerimi nasıl olduda okuyabiliyordu?

"Ha şey evet yani ben tamamen unutmuşum seni yani normalde evde hep öyle dolaşırım rahatımdır dalgınlık olmuştu yani hem o fotoğraf işi de Rüzgar içindi Asya'yı özlemiş. "

"Anladım yani sonuç olarak senin evin senin kararların rahat olman gerekirdi asıl ben Deniz diye seslendiğim için üzgünüm."

"Özür dilemeni gerektirecek bir durum yok neyse ben seni tutmayayım."

"Ha Deniz şu solist işini Emrah hocamıydı neydi onla konuşup halledersin o işi sana bırakıyorum."

"Tamam canım sen merak etme o iş bende."

Canım mı ? Buda nereden çıkmıştı?

"Tamam BEBEĞİM."

Bebeğim ? Wtf noluyor neden vurgulu söylediki? Neyse daha okula gidicez.

Biran önce hazırlanıp kızları beklemeye başladım. Kapıda seslenip durdum en sonunda Hilal ve Asya gelince servise bindik ve okula gittik. Okulun kapısında Rüzgar gülümseyerek bekliyordu. Asya Rüzgar'ı görünce koşarak üstüne atladı tabi çantasını yerden alıp ona geri vermek ve Rüzgar'a da manalı bakışlar atmam benim görevimdi. Asya Rüzgar'ın kucağındayken öksürerek
"Daha dün görüşmediniz mi acaba?"
Rüzgar ne demek istediğimi anlarcasına Asya'yı kucağından indirip dudaklarından öptükten sonra
"Evet ama napıyım seviyorum işte değil bir gün bir salise bile bana 1 yıl geliyor."

Asya sanki önemli birşeymiş gibi göğsünü dikleştirip gülümsedi. Bu muhabbetten sonra sınıfa gittik Asya Rüzgar'ın elinden tutup en arkanın bi önüne oturdular. E mecburen bende Hilal'le oturmak zorunda kaldım.

"Önden bayanlar Hilal Hanım."
"Mersi tatlım."

Tatlım mı? Bu kız bana mı yürüyor acaba yoksa ben mi öyle anlıyorum. Peki ya tek gözünü kırpması ne anlama geliyordu? Bu kız çok karışık ve beni bağlayan beni kendine çeken beni akımına kaptıran öyle bişi varki ama ne işte bunun cevabını veremiyorum. Hilal'den hoşlandığımı düşünmüyorum sadece onu merak ediyorum. Onu çözmek hiçkimsenin yakın olmayacağı şekilde yakınlaşmak istiyorum. Bunu neden mi yapıyorum? Çünkü beni bi bilinmezliğe sürüklüyor ve ben bu bilinmezliği merak ediyorum.

Ders biyolojiydi arkadaştan biri "Hocam insanda üremeyi ne zaman işleyeceğiz? İşleyeceksek deney yapıp video izliycekmiyiz?"

Hocamız erkek olduğu için bizim gereksizin ne demek istediğini anlamıştı.

"Evet çocuğum burası porno sütudyosu olduğu için göstermeli deney yapıcaz sen merak etme."

Bütün sınıf kahkahalara boğuluyorken farkında olmadan Hilal'e bakmışım gözlerinin içi ağlayacakmış gibi baksada vücut hareketleri çok neşeli ve enerjik gibi davranıyordu.

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin