#28# Tatil 2

20 3 6
                                    

Medyada Denizlerin kaldığı otel.

"Tamam Deniz'e söylemem. Çabuk söyle meraktan çatlıycam."

"Ya nasıl söylesem ki bilmiyorum. Yani böyle bir şey nasıl söylenir onu bilmiyorum."

"Nasıl bir şey?"

Asya gözlerime baktı dudaklarını ısırıp yatağın yanındaki komidinden prezervatif çıkardı. Onu görünce gözlerim büyümüştü ve şok olmuştum.

"Asya bu ne?"

"Sence?"

"Yoksa, ... yaptınız mı ?"

"Hayır tabiki ama bu yapmayacağımız anlamına gelmez. Malesef."

"Kızım yapmayın saçma salak şeyler. Sakın izin verme. Hem yanlışıkla hamile kalırsan görürsün."

"Uzel! Daha sevişmedik. Yaklaşık 2 yıldır çıkıyoruz ve artık yiyişmeler yetmemeye başladı. Her defasında Rüzgâr'ı ben durduruyorum. O da bana tavır alıyor."

"Ya bırak alırsa alsın. Hem ya o işten sonra seni terk ederse?"

"Terk etmez. Edemez."

"Neden?"

"Deniz'den korkar Rüzgâr. Korkusuna hiç bir şey yapamaz."

"Peki şöyle söyliyim. Yaptınız ve senden soğudu artık eskisi gibi sana aşkla bakmıyo. Ama senden ayrılamıyoda. Sen de ayrılamıyorsun. İkinizede ızdırap. Ya hiç yapmayın yada pişman olmayın."

"Ben istemiyorum ama Rüzgâr çok fazla zorluyo. Saçma salak konular yüzünden kavga ediyoruz. 3 4 ay önce böyle değildi. Çok fazla değişti. Nerde beni görünce heyecandan elleri titreyen Rüzgâr? Nerde 1 gün görmedi diye beni deli gibi özleyen Rüzgâr?"

"Belkide çok fazla yakın olduğunuz için olabilir mi? Belki 2 3 hafta ayrı yaşasanız daha iyi olabilir. Ayrılın demiyorum. Mesela ona basit bir yalan uydur. 2 3 hafta ayrı yaşa seni özlemeye başlayacaktır."

"Anladım. Peki bu hafta boyunca napıcam? Sürekli zorlayacaktır."

"Hemen uyu dicem?"

"Uyandırıyo."

"Oha nasıl bir yokluktur. Deniz'e söylerim de."

"Sokarım Deniz'ine diyo. Gerçekten çok kabalaşmaya başladı. Siz böyle şeyler konuşmuyorsunuzdur Allah bilir."

"Yani cinsellik konusunda Deniz'in tavrı çok net. İlk çıkmaya başladığımız zamanlarda filan Deniz'i ben biraz zorladım için tavırlarını biliyorum."

"Nasıl yani?"

"Yani sürekli üzerine filan gittim. Sürekli o konuları filan açtım. Aa sana ne anlatıcam bak. Dün Deniz bir rüya görmüş..."

Rüyasını anlattıktan sonra
"Yani Deniz bu konuda net. Belkide Deniz'e anlatmalısındır."

"Anlatmalımıyım?"

"Bence evet. Sonuç olarak o senin kardeşin. Sana sahip çıkar. Sahip çıkması gerek."

3 saat sonra telefonumun çalmasıyla Asya ile dedikodu sohbetimiz bitmişti.

"Efendim Deniz?"

"Şey affettin mi beni?"

"Aşkım özür dilerim. Sana bağırmamalıydım. Asıl sen beni affettin mi?"

"Nerdesin?"

Bu Deniz'in evet kabul ettim. Ama seni görmek istiyorum nerdesin sorusuydu.

"Asya'nın odasında muhabbet ediyorduk."

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin