#7# Tekme

44 4 1
                                    


Medyada Uzel

Sabah kalktığımda mutluydum. Nedensiz bir şekilde kendimi mutlu hissediyordum. Yatağımdan kalkıp penceremi açtım ve giyinmeye başladım. Bugün beden eğitimi dersi vardı ve orkestraya kalıp çalışacaktık. Daha sonra turuncu saçlı kızın yanına gidip işi kabul edeceğimi söyleyecektim. Bade ile daha konuşmamıştım yani henüz cevabını bilmiyordum. Elimi yüzümü yıkayıp Asya'nın yanına gittim. Kapısını çalıp içeri girdiğimde daha uyuyordu. Yanına yatıp arkadan sarılmıştım. Yanağından öpüp günaydın demiştim. Önce beni gülerek itti. Sonra oda yanağımdan öperek sarıldı.

Kardeşimden her ne kadar nefret etsemde onu seviyordum. Sonuçta aynı anneden doğmuşuz.

Sonra onu gıdıklayarak uyandırmaya çalıştım. Tabi bunun sonu kötü bitebileceği aklıma gelmezdi. Gıdıklarken beni yataktan aşağı itmişti ve ittikten sonra da gülüyordu. Kahkahalarına son verip

"Ay pardon Deniz düşeceğini tahmin etmemiştim. Sen uçup kaçarsın zannettim de. "

"He amk ben Deadpool'um ya ölümsüzüm. Heryerden uçarım kaçarım canımda acımaz dimi ?"

"Sana bir şey olmaz. Merak etme. "

Aslında haklıydı bana bir şey olmazdı. Bir çok acıya dayanmıştım. Kolay kolay hasta olmazdım. Yada ne biliyim kolay kolay ilaç almazdım. Ben ne kadar hasta olmazsam Asya'da bir o kadar çok hasta olurdu.

"Hadi hazırlan. Bu arada okuldan sonra orkestra var bide dünkü kafeye gidip iş teklifini kabul ettiğimi söyliycem. "

"Vaaay demek teklifi kabul ettin. Zor olmayacak mı?"

"Yok be ne zor olacak. Zaten hafta sonu olacak okulu etkilemiyor. "

"Kafedeki turuncu saçlı kız güzel dimi?"

"Aynen ya çok güzel. Bakalım belki bugün tanışırız. Yalnız abisi çok korkutucu gözüküyor. "

"Bence abisi çok karizmatik. "

"Demek abisi karizmatik. Peki tamam bunlar Rüzgâr'a anlatılacak. "

"Ya anlatma. Bak eğer anlatırsan küserim bir daha konuşmam. "

"İyi be anladık. Hem ben ispitçi miyim kızım? Hem söyle beraber kardeş keselim. "

Diyerek kahkaha atmıştım. Asya'da gülmüştü.

"Hadi git odamdan giyincem. Kahvaltı hazırla sende. Okulda kahvaltı yapmak istemiyorum. "

"Tamam yumurta kırıyorum. "

Diyerek mutfağa indim. Dolaptan iki yumurta çıkartıp kırdım. Odama çıkıp telefonumu aldım. Aşağı indiğimde Asya kahvaltısına başlamıştı bile.

"Bişi sorucam şu numarayı tanıyor musun?"

Önce numaraya baktı sonra profil fotoğrafına bakınca

"Ha evet bu Hilal malı. "

"Malı mı? Sen Hilal ile arkadaş değil misin?"

"Yoo pazar akşamı sen odana kapanınca anladım bi bokluk yaptığını evde kavga ettik. "

"Rüzgâr? O ne yaptı?"

"Ayırmaya çalıştı. Sahi pazar akşamı sana ne dedi de odaya kapandın?"

"Aslında demediklerinden orospu olduğunu çıkardım. "

"Nasıl ya anlamadım bi anlatsana. "

"Bak şimdi cumartesi günü biz beraber uyuduk ya işte bu kendi kıyafetlerini kendi giyinmedi. Ben giydirdim kendi kıyafetlerimi. İşte dedim dün gece yaptıklarımızın çoğu benim için ilkti dedim. Hilal de benim için de dedi. Bende mesela dedim. Oda şunu söyledi. Hiç kimse beni giydirmek için soymadı. Yani bu da demek oluyor ki bu kız daha önceden birilerine vermiş. "

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin