#23# Azgın

67 3 0
                                    

Uzel'in ağzından devam
Uyandığımda Deniz, yüz üstü bir şekilde yastığa sarılmış uyuyordu. İnsan nasıl bu kadar karizmatik olurken aynı zamanda tatlı ve yakışıklı olabilirki? Yani hepsini bir arada nasıl tutabilir?

Bilgisayarımı açıp kanalıma girdiğimde uzun süredir video atmadığım için yorumlar baya bir fazla gelmişti. Şuanda yapabileceğim en pratik video vlog hazırlamak olduğu için kamerayı alıp yatağa geri yattım.

"Merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz bugün vlog ile karşınızdayız. Neden karşınızdayız çünkü yanımda Deniz var. Önce onu bir uyandıralım bakalım."

Deniz'in saçlarıyla oynayıp ona seslendikten  sonra Deniz afallamış şekilde yastığına baktıktan sonra etrafına baktı. Tekrar seslendikten sonra bana dönüp gözlerini açtı gülümseyerek ve mırıldanarak

"Günaydın."

"Günaydın canım. Nasıl iyi uyudun mu?"

Deniz tekrardan mırıldanarak evet demişti.
"Elinde neden kamera var?"

"Vlog çekiyorum. Uzun zamandır video gelmediği için insanlar sinirlenmiş."

"Ben de video atmadım. Unutmuşum o yoğunlukta."

"İşte sana güvenmiştim bende."

"Neyse, bugünkü planımız ne?"

"Bilmem bugün napalım?"

"İlk ben bi bizim eve gideyim çünkü Asya baya bir korkmuş sonra sinemaya gideriz. İstersen bir kafeye de oturabiliriz. Sonra benim kafeye gitmem gerek bizim eve gider takılırız biraz ne dersin?"

"Olur herhalde. Babama sormam gerek. Gece kalma işini."

"Yani uyumak zorunda değiliz geri eve getiririm."

"Bilmiyorum bakarız."

Deniz yataktan kalkarak derin bir nefes aldı.

"Nereye?"

"Tuvalete gidicem."

Geri geldiğinde saçlarını kaşıyordu. Bende kamerayı bir kenara bırakıp onunla konuşmaya başladım.

"Noldu?"

Deniz yanıma gelerek
"Hiç sadece baban fazla anlayışlı karşıladı. Çok şaşırdım. Benim kızım olsa ve onunla tanışsam daha ilk günden aynı yerde uyumalarına izin vermezdim."

"Babam neler gördü bir bilsen. Onun gözünde bu hiçbir şey."

"Neler gördü ki?"

"Yani Vural abimin evde uyuşturucu kullanmasını, sevgilisiyle yatakta kaç kere yakalanmasını. Orkun abimin birden fazla kızla... yani anladın işte."

"Oha ciddi misin?"

"Evet. Kaç kere babam onları evden attı bir bilsen."

"Valla benim Kemal Amca gibi bir babam olucak bir dediğini iki etmem. Çok kral bir adam."

"Öyledir benim babam. Hadi kalkalım. Annem uyanmıştır."

"Yok kadın uyuyordu. Yani mutfak ve salonda değildi."

"O zaman kahvaltıyı hazırlıyım ben."

"Ben de yardım etcem."

"Ne gerek var ben kendim yaparım."

"Yardım ediceğimi biliyorsun. İtiraz etme. En azından sofrayı hazırlıyım. Olur mu?"

"Sen bilirsin."

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin