#8#

50 4 0
                                    

Medyada Orkun ve Deadpool un fragmanı var. İzlemeyenler için öneririm. İyi okumalar

Eve geldiğimde Asya oturma odasındaki koltuğa uzanmış defile izliyordu. Marketten aldığım şeyleri dolaba yerleştiriyordum. Hepsi bitti bir tek ped kalmıştı Asya'nın yanına giderek

"Bir daha bana bunlardan aldırtmaya çalıştırtma. Senin yüzünden kızın yanında bütün karizmam gitti rezil oldum. "

Asya'ya pedini atmıştım. Havada yakalayarak güldü ve

"Kafedeki turuncu saçlı kıza mı?"

"Evet bugün baya bir sohbet ettik. Telefon numarasını aldım. Akşam saat sekizde mesaj atıcam. "

"Vaaay Deniz'cim hayırdır baya bir hızlı gidiyorsun bakıyorum. "

"Tabiki olum ne zannettin. O değilde ne diyim? Naber mi diyim ,selam mı diyim, naber canım mı diyim ,merhaba Uzel ,ben Deniz mi diyim?"

"İsmi Uzel mi? Oha çok havalı. Ne biliyim bence cool davran şimdi nasıl bir kız tanımıyorum. "

"Çok iyi bir kız ya hatta şeyi o aldı. Yalnız varya acayip bir rol yeteneği var. Vücudu desen taş gibi hatun. Kesin benim olmalı yani. "

"Kızın yanında bunları söylemede. Yoksa seni kapı dışarı eder uyandırayım. "

"Saçmalama onun yanında götün güzelmiş demem herhalde. Ne diyim kıza on dakika sonra mesaj atmam gerek."

"Valla bilmiyorum Deniz. Doğal davran bence. "

Koltuğa yatıp uzandım televizyona bakıyordum. Asya gözlerini televizyondan ayırmayarak

"Ağrıların dindi mi?"

"Evet ya baya geçti. Şimdi bir tuvalete gideyim bakalım yine aynı şey olucak mı?"

"Tuvaletin kapağını aç ve sifonu çek. Kaçtır çekmiyorsun görmüyorum zannetme. Pislik yapma. "

Asker selamı vererek
"Emredersiniz komutanım"

İşimi bitirdiğimde herşey normaldi. Odama gidip okul kıyafetlerimi çıkartmıştım. Üstüme bir şey giymek istememiştim. Çünkü hava bize cehennem sıcakları yaşatıyordu. Ama altıma bir şey giymek zorundaydım çünkü Asya beni bu konuda daha önce uyarmıştı. Onunla tartışmak istemiyordum.

Salona gidip Asya'nın yanına oturup ayaklarımı sehpaya uzatmıştım. Asya dizime yatıp televizyon izlemeye devam ederken bende telefonumu alıp Uzel'e mesaj atacaktım. Ama ne diyeceğimi hiç bilmiyordum.

"Asya, kıza ne yazıyım?"

"Nasılsın ben Deniz de."

Başlangıç için fena sayılmazdı. Asya'nın önerisiyle "Nasılsın ben Deniz." Yazdım.

Çevrim içi değildi. Profil fotoğrafına bakamıyordum. En son ne zaman çevrim içi onu da bilmiyordum. Arayamazdım, cevap vermiyordu tek çare geri mesajını beklemekti.

Televizyona dalmıştım. Uzel'den mesaj beklediğimi unutmuş gibiydim. Telefonuma mesaj sesinin gelmesiyle irkildim. Flash gibi hızlı hareketlerimle telefonu alıp açtım. Mesaj Uzel'dendi.

"İyiyim canım sen?"

Bu Dünya'nın en güzel mesajı olabilirdi.
"Ben de iyiyim işte sıcaktan eriyorum. "

"Gerçekten ya çok sıcak. Evde klima yok camı pencereyi açıyoruz sonra sivrisinekler beni yiyo uyuz oluyorum ya."

"Bizde klima var ama salonda. Kendi odamdan başka bir yerde kalamadığım için
Artık boxerla yatıyom serin serin güzel oluyo. 😊"

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin