Soldan sırayla Atalay, Batuhan ve Kaan. Bu arada hiç bir müzik aletiyle uğraşmadığım için müzik kısımlarını yazarken çok zorlanıyorum ve araştırmak zorunda kalıyorum. Bundan sonra o kısımlar üstün körü geçicem. Bu alkol bölümlerinde de geçerlidir.Uzel'in ağzından devam
Uyandığımda saat 19.00 dı. Oha o kadar uyumuşmuyduk? Gerçi dün gece 4.30 gibi yatıp sabah 6 da kalkarsam üstünede bira içersem haliyle uyurdum. Deniz hala uyuyordu. Onu seviyordum çünkü diğer erkeklerden farklı gibi. Yani diğer erkekler sürekli cinsellik düşünürken o farklı gibi. Gerçi dünkü konuşma bunun tam tersi olduğunu söylesede olsun. Bana iyi geliyordu.
"Denizz kalk artık bebeğim bak saat kaç olmuş."
Deniz'den ses seda yoktu. Ölü gibi yatıyordu. Onu dürterek
"Hadi kalk hayatım bugün seni grupla tanıştırıcam."
Deniz kısık bir sesle
"Hıı""Hadi kalk artık hayatım."
Deniz bana dönüp sarıldı ve başını boynuma koymuştu. Bende bu hareketine karşılık ona sarılmıştım.
"Hadi bak kalk. Bende sana yemek yapıyım tamam mı?"
"Olmaz. "
"Neden?"
"Burası benim evim ve benim kurallarım geçer."
"Burası senin evin değil, senin kuralların geçmez."
"Nasıl ya?"
Diyip gözlerini açtı. Etrafına yeni doğmuş bebeklerin dünyayı seyredişi gibi bakıyordu. Aniden doğruldu."Abinler? Abinler nerde?"
"Bir ay yoklar annemlerin yanına gittiler."
"Ohh. Bir an korktum. Bizi böyle görecekler diye."
"Neden ki ne varmış halimizde?"
"Baksana sen pijamalarlasın bende böyleyim."
"Sen bir daha sarhoş olma."
"Neden ki?"
"Konuşmaların çok saçma oluyorda o yüzden."
"Ne söylemişim ki?."
"Ya anlatamam işte Rüzgar filan anlatır sana."
Diyip gülmemi engelleyememiştim.
"Pantolonumu ben mi çıkarttım?"
Bu soru karşısında dünkü olanları hatırladım ve utandım. İnşallah o hali geçmiştir diye dua ettim.
"Evet sen çıkarttın."
Deniz de utanmıştı. Yüzü kıpkırmızı olmuştu.
"Peki pantolonumu getirir misin yada bir havlu?"
Pantolonu anlamıştımda havluya bir anlam verememiştim.
"Havlu neden?"
Arkasını bana dönmüş yatakta oturuyordu.
"Banyo yapmam gerek hayatım."
"Daha bu sabah yaptın bebeğim. Valla evlenirsek su faturaları kabarık gelecek."
"Ya havlu getirir misin?"
"Getirmiyorum."
"Ya sana anlatamam."
"Biz sevgili değil miyiz? Ben sana en özelimi açıp anlattım. Sen benden bir şeyler saklıyorsun. Bu yaptığın çok bencilce."
Deniz ani bir şekilde ayağa kalktı ve bana dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.