Uzel'in ağzından
Eve geldiğimde Deniz, koltukta uyuyordu. Aslında bakarsanız haklıydı. O sadece bana yardım etmek istemişti. Ama ben ne yaptım? Ona bağırdım ve çatal fırlattım. Annem beni bir köşeye sıkıştırıp"Deniz çok üzgün kızım. Bütün gün sinir krizi geçirdi zar zor sakinleşti. Uyuyo şimdi. Hadi barışın."
"Bunları söylemeni o mu istedi?"
"Hayır, zaten bütün gün bacakları ağrıdı duramadı ağrıdan, ağrı kesici alınca az uyuya kaldı. Biliyorsun ki bu konuda o haklı."
"Biliyorum merak etme."
Deniz'in yattığı yere gidip soğuktan üşümüş ve buz gibi olan ellerimi Deniz'in boynuna değdirip burnunu sıktım. İrkilerek uyandı ve bana baktı. Ona gülümsediğimi görünce o da gülümsedi.
"Ayaklarının ağrısı geçti mi?"
"Daha iyi. Siz? Hallettiniz mi?"
Gözlerimi kırparak cevap verdim.
"Ellerin üşümüş çok mu bekledin dışarda?""Babam bıraktı da dönüşte işi varmış o yüzden kendim gelmek zorunda kaldım."
Ellerimi alıp iki elinin arasına sürterek ısıtmaya çalışıyordu. Annemin seslenmesiyle ellerimizi ayırmamız bir oldu.
"Hadi kızım değiştir üstünü başını, yemek yiyeceğiz birazdan.""Babam daha gelmedi."
"Baban daha önceden yedi. Zaten düğüne gidicez. "
"Ben gelmesem?"
Annem bana baktıktan sonra
"Tamam ama yemekleri sen toplarsın."Yemeğimizi yedikten sonra annemler hazırlanırken Deniz'de telefonla uğraşıyordu. Babam zile bastığında Vural abim gitmemek için anneme yalvarıyordu.
Evden gittiklerinde uzun süredir Deniz ile yalnız kalmadığımızın farkına vardım.
"Aşkım işin ne zaman bitecek?"
"Birazdan bitecek noldu bir şey mi istedin?"
"Yoo sadece çok uzun süredir baş başa kalmamıştık. "
"Aynen ya. Ee annemler akşama kadar gelmezler ne yapalım?"
"Sevişelim?"
"Film izleyelim mi?"
"Olur hangi filmi izleyelim?"
"Bilmem ki. Romantik- komedi olsun bence."
"Ben telefondan bakıyorum o zaman."
"Tamam. Zaten işim çok az kaldı. Bilgisayarı alıp gelicem şimdi. "
Deniz'in ağzından
"Ya çok romantik değil mi aşkım ya?"
Filmde ki kadın adamdan hoşlanıyordu ama platonik gibi bir şeydi. Adam kadının farkında bile değildi. Adam, kadını yemeğe götürüyor ve kadın sarhoş oluyordu. Adamda kadın evine götürüyor ve bir yakınlaşma oluyor. Adam kadını öpmek için yaklaşıyor ve uzun bir öpüşme başlıyordu."Nesi romantik? Adam öpmek için kadının yanına kadar yaklaşıyor aralarında bir santim filan var ama öpmüyor. Neden ki?"
"Çünkü kadının tepkisinden korkuyor. Belki duygularından emin değildir?"
"Erkek adam duygularından emin olmadıkça bir kızı öpmez dicem de öpenler var. Ama onlar adam değil. "
Uzel'e yaklaşıp tıpkı filmdeki gibi öpecek kadar çok yaklaşmıştım. O da bunun farkında olup gülümsemiyordu. Hızla alt dudağını öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.