#17#Aldatılmak!?

49 4 13
                                    

Alarmı kapatıp uyandım. Sabah saat 5'ti. Asya'nın odasına gidip onu uyandırdıktan sonra odama gidip giyindim. Lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya kendime baktığımda bulanık ve mor şeyler görüyordum. Bulanık görmemin sebebini lenslerimi çıkarmam olduğunu anladıktan sonra gözlüklerimi taktım.

Gözlüklerimi seviyordum. Bana yakışıyorlardı. Ama yüzümdeki morlukları babam sevmeyecekti. Giyindikten sonra Asya'nın odasına girdim.
"Makyajımı yapar mısın?"

"Sen de iyice alıştın ha."

"Tabi yani bu yüzle karşısına çıkarsam beni bir bu kadar daha döver haberin var dimi."

"Tamam tamam yaparım. Sen otur ben malzemeleri getireyim."

Makyajımı bitirdikten sonra (Deniz'i de iyice kız yaptık.) Mutfağa gidip aparatif bişiler hazırladım. Yemeği yedikten hemen sonra taksiyle havaalanına gittik. Uçak bileti alıp beklemeye koyulduk.

Çok stresliydim. Kafamı dağıtacak bişi yoktu. Asya salladığım bacağımı tutup

"Yeter artık Deniz sallama şu bacağını."

"Pardon."

"Noldu sana neden üzgünsün?"

"Sence ?"

"Ya takma kafana cidden. Hem belki bu sefer ben ne diyorum ya babam hayatta değişmez ki."

"İşte."

"Yalnız fondötenle sakın ağlama yoksa akar. Morluklar gözükür."

"Sen beni hiç babamın yanındayken ağladığımı gördün mü Asya. Söylediğinde söz olsa."

Kafasını omzuma koyarak
"Haklısın."

Anonsun sesiyle ayağa kalkıp uçağa gittik.

Uçak kalkalı yarım saat olmuştu ama bana bir saattir yoldaymışız gibi geliyordu. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Bu seferde ellerim müziğin bateri ritmine göre sallıyordum. Asya ellerimi tutarak

"Yeter Deniz. Hareket etme artık."

"Napıyım Asya sıkılıyorum."

"Dergi oku çevreye bak. Ne biliyim bişiler yap ama ayağını veya ellerini sallama."

Kafamı olumlu bir şekilde sallayıp çevreye bakınmaya başladım. Yan blokta kehriban renkli gür ve uzun saçlı bir kız vardı. Kulaklığından bangır bangır elektro müzik geliyordu. 

O o çok güzel bir bayan yada kız. Benden büyük duruyordu. Acaba ben turuncugillerden mi hoşlanıyordum? (Aklına turuncugiller bunu da mı değiştirdiler reklamı gelen bi ben değilim herhalde?) Ama turuncu saçlı kızlar diğer kızlara oranla 2 3 hatta 4 sıfır önde başlıyorlar. Çünkü alışık bir saç rengi olmadığı için dikkat çekiyor.

Aman Allah'ım kız bana bakıyordu ve bende ona. Kaşlarını çatarak yeşil gözlerini bana çevirmişti. Şimdi konuşmasam sapık damgası yiyecektim konuşsam yavşak.

Elimi uzatarak
"E merhaba ben Deniz. Rahatsız etmedim umarım?"

Elimi sıktığında elinin sıcak olduğunu hissettim.

"Ben Evren. Neden baktın?"

"S sadece ilgimi çektiniz."

"Neremin ilginizi çektiğini öğrene bilir miyim?"

"Ee şey saç renginiz kehriban olduğu için pek fazla insanda bulunmuyor malum. Benim sevgilim de kehriban renkli ama sizin ki kadar gür değil malesef. Her turuncu saçlıyı o zannediyorum da. Rahatsız ettiysem kusura bakmayın tekrardan."

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin